הכירו את Twitter Blue המנוי החדש של טוויטר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

טוויטר מציגה מנוי חדש בתשלום, Twitter Blue, שנועד לדבריה עבור המשתמשים הכבדים יותר שלה, המעוניינים בפיצ׳רים חדשים והטבות לחשבון הטוויטר הרגיל שלהם.

טוויטר בלו. מתוך אתר טוויטר
טוויטר בלו. מתוך אתר טוויטר

משתמשים שיירשמו למנוי ה-Twitter Blue יוכלו להנות ממספר פיצ׳רים חדשים ובלעדיים:

פיצ'רים חדשים. מתוך אתר טוויטר
פיצ'רים חדשים. מתוך אתר טוויטר

 

Bookmark Folders

אפשרות של סידור תוכן שמור בתיקיות, באופן יעיל ונוח.

Undo Tweet

אפשרות של תצוגה מקדימה של תוכן לאחר הוספתו על מנת לעבור עליו ובמידת הצורך לבטלו עד 30 שניות לאחר ההוספה. הכלי מאפשר הפעלת טיימר לזמן קבוע מראש לבחירת המשתמש, של עד 30 שניות, במהלכן ניתן לבטל את הציוץ, התגובה או השרשור לפני שאלו מתפרסמים בטיימליין. 

Reader Mode

פיצ׳ר זה למעשה מחבר ציוצים ארוכים המחולקים למספר חלקים, לציוץ ארוך אחד ונוח לקריאה, על מנת להקל על חווית הקריאה של המשתמשים.

בנוסף לפיצ׳רים אלו, משתמשים שיצטרפו למנוי בתשלום יהנו מהטבות נוספות כמו קסטומיזיציה של האייקון של האפליקציה במסך הביתה, ערכות נושא צבעוניות לאפליקציה ויקבלו גם גישה לשירות תמיכה מיוחד שמוקם עבור המנויים בתשלום בלבד.

המנוי החדש הושק בשלב הראשון נכון לעכשיו למשתמשים באוסטרליה וקנדה בלבד ויעלה 4.49 דולר אוסטרלי או 3.49 דולר קנדי. טוויטר מדגישה כי המנוי החדש אינו עומד להחליף את השירות החינמי שהיא מציעה, אלא נועד להוסיף כלים ושירותים לחשבון הקיים, שמטרתם להעצים את חווית השימוש בטוויטר לאלו שמעוניינים בכך והיא מתכוונת להוסיף אפשרויות נוספות למנוי במהלך הזמן ובהתאם לפידבקים שתקבל מהמשתמשים החדשים.

להצגה הרשמית של הפיצ'רים החדשים באתר טוויטר >>> blog.twitter.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן