פינטרסט מכריזה על קיום הועידה הראשונה שלה אי פעם עבור משווקים ומפרסמים, 'Pinterest Presents’, שתתקיים בחודש הבא ותכלול אוסף של נואמים מומחים בנושאי שיווק שונים, במטרה לסייע לספק לאנשי מקצוע הכוונה כיצד לנצל הזדמנויות מפתח לשיווק בפלטפורמה בתקופה זו.
לפי פינטרסט, מטרת הועידה היא לחלוק עם משווקים ומפרסמים את חזון החברה לעתיד, המגלם בתוכו רשת אינטרנט מלאת השראה, עם אפשרויות מסחר אונליין ויחסי המרה בעלי חשיבות גבוהה יותר מלייקים יצירת ״מקום חיובי, לאנשים ולשורה התחתונה שלך״.
לדברי החברה מטרת הועידה היא לעורר השראה וליצור יצירתיות במשתתפיה ולספק למשווקים מבט ייחודי בעדכונים האחרונים במוצרי המודעות של הפלטפורמה.