גוגל מוסיפה את חשבונות הסוכנויות (MCC) המלאים לתוך אפליקציית המובייל של גוגל אדס
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נכתב ע"י יורי שוב
מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.
אפליקציית גוגל אדס מאפשרת למנהלי קמפיין גישה קלה ומהירה לפאנל הניהול של מערכת הפרסום. האפליקציה מכילה כלי ניתוח ואטומוציה ומאפשרת לבצע פעולות רבות באופן מהיר יותר ונוח מהפאנל הרגיל במסכי הדסקטופ.
מה שנעדר עד כה מהאפליקציה הוא אפשרות לחיבור חשבון ניהול הסוכנויות המלא עבור סוכנויות המנהלות מספר לקוחות ביחד. למעשה ניתן היה להתחבר לחשבונות הפרסום הנפרדים ולבצע פעולות, אך כל פונקציות הניהול והדיווח הגלובאליות נעדרו.
דווקא עבור חשבונות MCC הידוע גם כ-Manager Account, האפליקציה החדשה מביאה ערך רב. מסך הבית מאפשר סקירה נוחה של כל החשבונות הפעילים, לרבות ציון האופטימיזציה והמלצות המערכת.
השבוע גוגל הכריזה גם ניתן יהיה להיכנס לאפליקצייה גם דרך חשבון MCC, להתעדכן, ואף לערוך שינויים בכל החשבונות והקמפיינים.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…