גוגל ערכה את הסטרים השנתי למקצועני שיווק ופרסום דיגיטלי, בו הצהירה על מספר חידושים שנוספו או עתידים להתווסף בקורב למערכת הגוגל אדס. במוקד: סוגי קמפיינים חדשים, שידרוג תוספי מודעות, שיפור מדידה ודיווח נתונים, ועוד.
הנגשת Performance Max Campaigns למפרסמים נוספים
קמפיין חדש בשם Performance Max אשר נפתח לפני כשנה כבטא לקבוצת מפרסמים מצומצמת, יפתח למפרסמים נוספים. ניתן לבקש גישה מנציג גוגל המשוייך לחשבון שלכם, או דרך שליחת טופס בקשה.
בגוגל מציגים את סוג קמפיין סוג כ-"קמפיין משלים" לקמפיין חיפוש. קמפיין הפרפורמנס מקס הוא למעשה קמפיין סמי-אוטומטי אשר דיי דומה ל-App Campaigns (קמפיין לקידום אפליקציית מובייל). למעשה, בסוג קמפיין זה המפרסם מתבקש להגדיר יעד המרה לקמפיין (רכישה באתר, מילוי טופס לידים, וכד'), להגדיר ביד (CPA או tROAS), להעלות נכסי קריאייטיב (כותרות ותיאורי מודעות טקסט, באנרים, וידאו, לוגו החברה), פיד מוצרים מהגוגל מרצ'נט (אם רלוונטי), ולבסוף להגדיר תקציב יומי.
גוגל תתרגם את הגדרות הקמפיין למועדות אשר ירצו בכל מיקומי המודעות ברשת של גוגל, לרבות חיפוש, דיספליי, יוטיוב, ג'ימייל וכן גוגל מפות.
ניתן לומר שסוג קמפיין זה ממשיך את המגמה של גוגל להפוך את הפרסום בפלטפורמה לכמה שיותר אוטומטי. גוגל עושה זאת ע"י שימוש הולך וגובר באלגוריתמים ותהליכי למידת מכונה, לטובת ניהול המכרזים וניתוב מלאי שטחי הפרסום למפרסמים.