בנוסף, גוגל גם עדכנה את הכללים שלה בכל הקשור ל-preview assets שעולים לחנות האפליקציות. זה בעצם מדבר על הדברים הגרפיים וגם התוכן שעולה לחנות האפליקציות כגון: אייקון, תיאור קצר, פיצ'ר גרפיק, תמונות מסך, וידאו וכו'
הכללים מושתתים על פי העקרונות הבאים:
1. האם נכסי התצוגה בחנות מייצגים במדויק את האפליקציה?
2. האם נכסי התצוגה בחנות מציגה מספיק מידע שיעזור למשתמשים להחליט האם להתקין את האפליקציה?
3. האם אתם לא משתמשים במילות מפתח כמו "חינם" או "הטוב ביותר" ובמקום זאת משתמשים במידע משמעותי הקשור להיבטים הייחודים של האפליקציה?
4. האם נכנסי התצוגה קלים להבנה?
חשוב לציין בהקשר של ASO שבגלל שגוגל מקשיחה את החוקים בחנות האפליקציות, המשמעות היא שעבודת ה-ASO תהיה עוד יותר קריטית שכן ככל שהזמן עובר, חנויות האפליקציות השונות דורשות מהחברות שמפתחות אפליקציות לשים לב לכמה שיותר דקויות בחנויות עצמן. לכן, אנו ממליצים לכל אותן חברות, להשקיע ולדייק את במסרים שמופיעים בחנויות האפליקציות, אחרת האפליקציה שלהם פשוט לא תופיע שם.
להודעה הרשמית של גוגל בנושא >>> android-developers.googleblog.com