Preparation and Planning
לפי המדריך, כאשר מתכוננים לאירוע אונליין כלשהו, חשוב לוודא שהמסר והנושאים המרכזיים בהם עוסק האירוע יועברו בו באופן ברור. צריך לשים לב לכלול את כל עובדי החברה באירוע, כולל אלו העובדים מחוץ למשרד, ולדאוג לשלב את כל התחומים בנושאים המכוסים באירוע.
פייסבוק מציעה שימוש בכלי הסקרים שנמצא ב-Workplace על מנת לאפשר לעובדים להצביע על הנושאים שמעניינים אותם ושברצונם לכלול באירוע. כמו כן אפשר להשתמש בכלי הטרגוט שמציעה האפליקציה, על מנת לפנות למחלקה או צוות מסוים במקום העבודה, תוך שימוש בתובנות שה-Workplace מספקת.
Event Promotion
על מנת לוודא שכלל העובדים מודעים לאירוע, בשבועות ובימים לפני קיומו ממליצה פייסבוק להשתמש בכל הערוצים האפשריים על מנת לקדם אותו, כולל מיילים פנימיים, ניוזלטרים, באנרים באתר האינטרנט וכדו׳. חשוב לזכור לכלול את האג׳נדה הצפויה לאירוע ופרטים חשובים כמו תאריך, זמן והוראות כיצד להצטרף לאירוע. פייסבוק מציינת כי ניתן לבצע את כל זה בעזרת הכלים שמציעה אפליקציית ה-Worlplace וכי אף ניתן ליצור טיזרים חזותיים ולייצר דיונים לפני האירוע, על מנת לייצר הייפ נוסף ולשלהב את העובדים לקראת האירוע.