לכן מעוניינת לינקדאין ליצור סביבה ארגונית נעימה יותר, גם בזמן עבודה מרוחקת, שתסייע בחיזוק הקהילות המקצועיות ותקל על יצירת קשרים בין עובדים, עם לקוחות, שותפים ותומכי המותג, גם כאשר יש צורך לשמור על ריחוק חברתי. בנוסף, מחקר פנימי שנערך בלינקדאין מראה כי יש סיכוי של מעל 60% שעובדים יגלו מעורבות עם פוסטים מעמיתיהם לחברה, לעומת פוסטים ממשתמשים שאינם עובדים איתם, וסיכוי של פי 14 יותר שישתפו תוכן מעמוד החברה שלהם מאשר תוכן של מותגים אחרים.
כחלק ממאמציה לקרב בין העובדים, מוסיפה לינקדאין ל-Pages את לשונית “My Company” שיאפשרו למנהלי עמודים לאגד תוכן אורגני רלוונטי עבור עובדי החברה באמצעות כלי ה-“Recommend” החדש, ולשתף מאמרים פופולריים במיוחד בפלטפורמה עם העובדים באמצעות כלי ה-“Content Suggestions”. הלשונית החדשה אמור להקל על שיתוף תוכן החברה מצד העובדים.
בנוסף מוסיפה ל-Pages פיצ׳ר אנליטיקס חדש שמודד את מידת החשיפה וההשפעה של תכנית תומכי המותג בקרב העובדים.