באותו האופן נדגים את העקרון לפיו פועלת ההתאמה "מגביל התאמה רחבה", ונקח שני ביטויים בהתאמה זו:
- +רכב +יקר +לא +גדול
- +רכב +גדול +לא +יקר
במקרה זה, לא משנה איזה משני ביטויי החיפוש הגדיר המפרסם, תהא שאילתת החיפוש, "רכב יקר לא גדול יד שניה" או "רכב גדול לא יקר יד שניה", בשני המקרים המודעה שלו תוצג.
לכן, ההתאמה לביטוי היא כלי חשוב ביותר עבור המפרסם, אשר מעניק לו יכולת למקד את הפרסום לקהל יעד רלבנטי, ולחסוך לעצמו הוצאות על קליקים לקהל יעד שאינו רלבנטי למוצר או השירות אותו הוא מקדם.
*הערה: החל מ-2014 במסגרת החלת ה-Close Variant, גוגל יכולה להחליף את סדר המילים עבור ביטויים קרובים מאוד, כלומר, ביטויים שהם Close Variant.
כעת כשהבנו את ההבדל, אפשר לעבור לעדכון של גוגל. מה שגוגל הולכים לעשות החל מאמצע חודש פברואר 2021, הוא להפסיק להכיל על מילות מפתח שהוגדרו בהתאמה לביטוי, את הכלל לפיו יש משמעות לסדר הופעת המילים. כלומר, גם אם תגדירו את מילת המפתח באופן הבא: "רכב יקר לא גדול", המודעות שלכם עשויות להיות מוצגות גם למי שיחפש "רכב גדול לא יקר".
כיצד גוגל מסבירים זאת?
פשוט מאוד. לפי טענת גוגל, האלגוריתם שלה כבר ילד מספיק גדול וחכם, והוא יכול עכשיו לעשות לבד ניתוח סמנטי בזמן אמת, ולקבוע את כוונת המשורר. למעשה, גוגל אומרים למפרסם, תסמוך עלינו שאנחנו נדע אם מילת החיפוש שהגדרת מתאימה למי שמחפש רכב יקר ולא גדול, או שדווקא למי שמחפש אחר רכב גדול ולא יקר.
גוגל הקציבו לתהליך הזה מספר חודשים, והשינוי הולך לקרות בהדרגה (על כך בהמשך המאמר). כמו כן, ההתאמה בשיטת "מגביל ההתאמה רחבה" לא תתמך יותר. כלומר, לא ניתן יהיה יותר להגדיר מילות מפתח חדשות בשיטת התאמה זו.