כיום מערכת הפרסום של לינקדאין מכילה וריאציות לרוב המוצרים החושבים שמקצועני הפרסום מכירים מפייסבוק ו-גוגל, כגון: Matched Audience, Website Demographic, Lookalike Audience, וכן גם טפסי לידים מובנים, וקמפיינים עבור ריטרגטינג.
מערכת ההדרכות החדשה של לינקדאין הוקמה כדי לעזור למנהלי שיווק ופרסום להכיר טוב יותר את כלי הפרסום המתקדמים של לינקדאין ואת השימוש בהם.
לצורך כך, הושקו 6 קורסים חינמיים, ואפשרי שבהמשך יוצעו קורסים נוספים.
בהתחברות עם פרופיל הלינקדאין שלכם לכתובת training.marketing.linkedin.com, תוכלו לבחור 2 מסלולי הכשרה: עבור מנהלי קמפיינים, או עבור מנהלי תכנון ורכש מדיה.
במסלול מנהלי הקמפיינים ניתן לעבור 3 קורסים ברמת מתחילים:
- מבוא למודעות לינקדאין
- טירגוט במודעות לינקדאין
- דוחות ואנליטיקס במערכת הפרסום של לינקדאין