ברוכים הבאים לסדרת הסרטונים החדשה של הטרגטת 🙂
אנחנו מנסים כאן כמה דברים חדשים, ובמהלך התקופה הקרובה נתנסה ב-3 סרטונים בנושאי שיווק, פרסום ו-דיגיטל בערוץ היוטיוב שלנו.
לפרק הראשון הכנו עבורכם סרטון המסכם את ההתפתחות של ענף הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים.
תוכלו לגלות כיצד הכל התחיל, של מי היה הבאנר הראשון והיכן הוא התפרסם, מדוע נוצרו מודעות הפופ-אפ, כיצד התפתח מודל ה-PPC, מה הייתה התרומה של גוגל ו-פייסבוק לענף, וכן על המגמות בפרסום שאנו עדים להם בשנים האחרונות.
צפייה מהנה 🙂
אנחנו נשמח לבקש את עזרתכם בהגדלת החשיפה של מרחב התוכן שלנו. בדקנו מה הם הדברים שהכי משפיעים על חשיפה בערוצי היוטיוב, וגילינו שלייקים ותגובות הם הפרמטרים המרכזיים. לכן, נשמח שתשאירו לייק בסוף הצפייה (חשוב שזה יהיה מתי שאתם מסיימים לצפות, ולא בהתחלה. גם אם אתם לא צופים עד הסוף), כמו כן אם יש לכם הערות לסרטון נשמח מאוד שתשתפו אותן בתגובות לסרטון בערוץ היוטיוב, ואנו נענה לכם שם.
תודה רבה 🙂
צוות הטרגטת: רוברט, שירלי, סתיו ו-יורי.