אז איך פורמט ה-Audio Ads החדש נשמע? – הנה דוגמא של חברת Shutterfly (חנות צילום והדפסה דיגיטלית):
הוספת האפשרות החדשה נראית הגיונית למדי גם כאשר מסתכלים על העלייה החדה בשימוש ב-Youtube Music שנועדה להאזנה לאודיו בלבד. אם ב-2017 היו לפלטפורמה כ-8 מיליון משתמשים פעילים, נכון לסוף 2019 כבר היו לה מעל 77 מיליון משתמשים פעילים, מה שאכן מעלה את הצורך ביצירת ושימוש בפרסומות אודיו.
עם זאת מדגישה יוטיוב כי צורת השיווק הטובה ביותר היא עדיין שילוב בין פרסומות אודיו ופרסומות וידאו יחד.
כמו כן מוסיפה יוטיוב גם את אפשרות ה-Dynamic Lineups (לא זמין כרגע בישראל), כלי שמטרתו לעזור למפרסמים לטרגט ולהגיע לקהלים רלוונטים בהתאם לסוג המוזיקה להם הם מאזינים בפלטפורמה. מפרסמים יוכלו לחפש לא רק אחר סגנונות של מוזיקה, אלא גם אחר מוזיקה המותאמת לתחומי העניין ומצב הרוח של המשתמשים, כמו לדוגמא מוזיקה המתאימה לכושר או לעבודה.
מקור: blog.google