כמה טיפים לעבודה עם IGTV
כך תמקסמו את הביצועים של התוכן שלכם ותגדילו את האנגייג׳מנט.
1. קצר ולעניין
למרות שסרטונים ב-IGTV יכולים להיות באורך של עד שעה (אם יש לכם חשבון עסקי), עדיין עדיף להעלות סרטונים קצרים. האורך המומלץ הוא בין 2 ל-5 דקות, כדי שהצופים לא יאבדו עניין.
2. רלוונטי
היעזרו בנתונים כדי להבין לעומק מיהו קהל היעד שלכם. למדו מאיפה הם, בני כמה ואילו תכנים הם צורכים. בדומה לערוצים ביוטיוב, גם ב-IGTV תוכלו לראות אילו נושאים ותכנים העוקבים שלכם צורכים. אל תחששו להתנסות עם רעיונות, סגנונות וסוגי סרטונים.
3. סרטוני הדרכה
סרטונים עם תוכן לימודי מושכים עוקבים חדשים ומעניינים את העוקבים הקיימים. יש הרבה דרכים להכין סרטוני הדרכה – מטיפים, דרך הסברים והדגמות, ועד DIY – רק בחרו את הסוג שמתאים למותג שלכם.
4. מאחורי הקלעים
אנשים מאוד אוהבים להציץ אל מאחורי הקלעים של עסקים שהם קונים מהם, אז קחו אותם לסיור בסביבת העבודה שלכם, הראו להם את תהליך הייצור או אפילו צלמו את תחילתה של פגישה, כדי שהלקוחות יוכלו להכיר את העובדים. סרטוני מאחורי הקלעים תורמים מאוד לשקיפות ולכן גם מגדילים את האמון של הלקוחות בעסק.