11 תוכנות מעולות וחינמיות לעריכת סרטונים לקמפיינים
נכתב ע"י רוברט נחום
היום הווידאו הוא כבר לא סתם חלק מתוכנית השיווק הכוללת, אלא כלי מרכזי שתפקידו הוא לא פחות מקריטי, בייחוד בכל הנוגע לאסטרטגיית המדיה החברתית שלכם. למה הוא כל כך חשוב? ממש על קצה המזלג: אם אתם לא יוצרים וידאו, תתקשו מאוד לבלוט בעומס המסרים השיווקיים שם בחוץ וסרטונים מגדילים את אחוזי ההמרה והמכירות באופן משמעותי.
הפקה של סרטונים שיווקיים יכולה לעלות מאות אלפי שקלים, או אפס שקלים אם בעלי העסק מפיקים את הווידאו בעצמם. אז איך בוחרים באפשרות השנייה ומצליחים להפיק וידאו בלי ניסיון או ידע? למרבה המזל, יש לא מעט תוכנות לעריכה עצמאית של סרטונים וכדי לחסוך לכם את זמן החיפוש, ריכזנו למענכם 11 תוכנות מצוינות (כולן מלבד השלוש האחרונות זמינות בווינדוז ובמק), שיש להן גרסה חינמית שמאפשרת לערוך ולהפיק סרטונים לסושיאל מדיה ולקמפיינים. חלק מהתוכנות הן קוד פתוח וחינמיות לגמרי, ובחלקן הפיצ'רים היותר מתקדמים הם בתשלום.
אחת התוכנות הטובות ביותר בשוק לגרפיקה תלת ממדית שבין היתר, גם מתאימה לעריכת וידאו. העורך בתוכנה מאפשר לבצע פעולות פשוטות וגם משימות מורכבות יותר, וזה אומר שהיא גמישה ומתאימה מאוד גם למתחילים וגם למנוסים. קחו בחשבון שהמגוון הרחב של הפיצ׳רים עלול להפוך את עקומת הלמידה לתלולה למדי.
לא זמינה במובייל.
אחת מתוכנות העריכה היותר עוצמתיות ברשימה שלנו, שמלאה בפיצ׳רים מתקדמים עד גדותיה אבל אל חשש – יש די והותר סרטוני הדרכה שיעזרו לכם ללמוד במהירות איך לעבוד איתה. הגרסה החינמית אמורה להספיק לרוב היוזרים, אבל יש גם גרסת פרו שעולה כ-25 דולר בחודש.
זמינה גם באנדרואיד.
מג'יסטו היא חברה ישראלית מנס-ציונה שנרכשה לאחרונה ע"י Vimeo, והיא אחת התוכנות היותר נוחות ופשוטות לשימוש, שיכולה לחסוך לכם לא מעט זמן ולהגיע לתוצאות מאוד מרשימות. מצוינת ליצירה מהירה של סרטונים, שנראים כאילו הקדשתם לפחות שעתיים להכנתם.
זמינה גם במובייל.
תוכנה שתומכת במגוון רחב של פורמטי וידאו עם הרבה פיצ׳רים, למרות שיש מי שקצת מתקשה להסתדר עם הממשק שלה. קחו בחשבון שתצטרכו להתאזר בסבלנות עד שתצליחו להגיע לתוצאה טובה, אבל התוצאה תהיה באמת איכותית.
זמינה גם באייפון.
תוכנה שאיתה תוכלו לערוך אפילו סרטוני תלת ממד בלי שתצטרכו לשלם על הפיצ׳ר, ומאפשרת גם לגרור קבצים ולהטמיע אותם במקומות ספציפיים בתוך הווידאו. היא מצוינת למתחילים, כי יש לה ממשק מאוד פשוט ונוח לשימוש שלא מצריך קריאה של מדריכים טכניים, והיא מאפשרת לבצע משימות בסיסיות כמו עריכה פשוטה ופילטרים, אבל אין לה את שלל הפיצ׳רים של תוכנות אחרות.
לא זמינה במובייל.
אחת התוכנות היותר מקצועיות ברשימה שלנו, שמציעה את כל הפיצ׳רים של תוכנת עריכה בסיסית ועוד הרבה יותר. אף על פי שיש מי שהתוכנה הזאת תהיה מעט מתקדמת מדי בשבילו, זאת ללא ספק אחת התוכנות החינמיות הכי טובות שיש.
לא זמינה במובייל.
תוכנה מצוינת לעבודה בשיתוף פעולה ולכן מתאימה לסוכנויות ולצוותים. התוכנה מציעה שירות לקוחות מעולה, ממשק משתמש איכותי ופיצ׳רים מצוינים. מתאימה גם למתחילים וגם לעורכי וידאו מנוסים. המינוס שלה הוא שהיא גם מוגבלת במובנים מסוימים, כמו האפשרות להוסיף רק קובץ אודיו אחד.
לא זמינה במובייל.
עוד אחת מהתוכנות היותר מתקדמות ברשימה שלנו ולמרות שיש לה הרבה פיצ׳רים מקצועיים, הממשק שלה עדיין מאוד אינטואיטיבי. למרות זאת, אם כל מה אתם רק רוצים זה רק לערוך טיפה את הווידאו ולהעלות אותו, מומלץ להשתמש בתוכנה פשוטה יותר.
זמינה גם באנדרואיד.
התוכנה הטובה והישנה של אפל (זמינה רק במחשבי מקינטוש), שהיא חלק בלתי נפרד ממערכת ההפעלה. כמו מרבית האפליקציות של מק, עורך הווידאו הזה הוא מאוד אינטואיטיבי, עם ממשק של גרור ושחרר, שמאוד מתאימה לכל המתחילים שרוצים להשתפשף ולצבור קצת ניסיון. אחרי שלב הלימוד, יש להניח שתוכנות העריכה האחרות שברשימה שלנו יתאימו יותר לצרכים שלכם.
זמינה גם באייפון.
תוכנת עריכת הווידאו החינמית הטובה ביותר לווינדוז (זמינה רק בווינדוז), והיא גם התוכנה בה אנחנו עורכים את מרבית תכני הוידאו של הטרגטת. לגרסה החינמית יש מערך פיצ׳רים עוצמתי שכולל גם תיקון צבע ועריכת אודיו. אם זה לא מספיק לכם, תוכלו גם לשלם על גרסת הפרו. המינוס העיקרי הוא שהתמיכה הטכנית של התוכנה בתשלום.
לא זמינה במובייל.
אפליקציה שזמינה רק באייפון או באתר של התוכנה. מאפשרת שילוב של וידאו, תמונה וטקסט (גם בעברית, בלי בלגנים באותיות) די בקלות. האפליקציה גם מאפשרת להקליט סאונד משלכם על גבי הווידאו או להשתמש במוזיקה ובתמונות החינמיות של האפליקציה.
זמינה גם במובייל.
רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?
יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל
כתובות נוספות שיעניינו אותך
רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
פייסבוק מספקת הסברים נוספים על אופן הפעולה של האלגוריתם שלה
פייסבוק שיתפה וידיאו חדש בו היא מסבירה כיצד עובד האלגוריתם של פיד החדשות בפלטפורמה, הפרסום החדש מספק בעיקר מבט כולל על תהליך הדירוג של פייסבוק…
דוח של לינקדאין חושף: 60% מתפקידי השיווק בארה"ב וקנדה מאויישים ע"י נשים
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…