האתר Social Media Today מפרסם את הציוץ של המשתמש ועובד יאהו, Josh Withey, שדיווח כי בעת השימוש ב-Creator Studio של פייסבוק, הופיעה על המסך הודעת פופ אפ שהזמינה אותו להתנסות בפיצ׳ר החדש המאפשר להריץ בדיקות A/B לפוסטים לא ממומנים של וידיאו בפייסבוק.
הפיצ׳ר החדש מאפשר העלאה של עד 4 גרסאות שונות לפוסט וידיאו, אותן תבדוק פייסבוק על חלקים שונים בקהל היעד של העמוד.
סיום תהליך הבדיקות מגיע כאשר הפוסט מגיע למספר החשיפות שהוגדר לבדיקה, או עם הגעת תאריך הסיום שהוגדר לבדיקה, האפשרות שמגיעה קודם.
במהלך תקופת הבדיקות, הפוסטים שהועלו לבדיקה לא יופיעו בעמוד הפייסבוק. עם סיום תהליך הבדיקה, יפורסם הפוסט המצטיין בעמוד הפייסבוק, כפוסט רגיל.
בנוסף, נראה כי ישנה הגבלה על כמות החשיפות אליה ניתן להגיע בתהליך הבדיקות, כך שלא ניתן יהיה להשתמש בבדיקות ככלי להעלאת חשיפה בחינם.
נכון לעכשיו עדיין לא יצאה הודעה רשמית על שחרור הפיצ׳ר מפייסבוק וכרגע הוא זמין עבור מספר משתמשים קטן בלבד ועדיין לא ידוע מתי ישוחרר לכלל המשתמשים.
מקור: socialmediatoday.com