גוגל מעדכנת את אפשרות העלאת מוצרים בחינם כך שיופיעו גם בתוצאות החיפוש הכלליות בפלטפורמה שלה. עד עכשיו גוגל איפשרה לעסקים להעלות מוצרים באופן חינמי ללשונית ה-Google Shopping בלבד ודאגה לכך שתוצאות החיפוש בלשונית יכללו בעיקר ליסטינגים חינמיים ולא רק מודעות ממומנות כמו שהוצגו עד אותו רגע. השינוי החדש יאפשר לעסקים להעלות את המוצרים שלהם באופן חינמי כך שיופיעו גם בתוצאות החיפוש הראשיות ולא רק בלשונית הקניות, מה שיסייע בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים להגדיל את החשיפה שלהם ללא תשלום נוסף. הצרכנים מצידם יהנו מאפשרויות מגוונות יותר של מוצרים וחנויות, מתוכן יוכלו לבחור את המוצר המתאים להם.
האפשרות זמינה בארה״ב בלבד ונכון לעכשיו רק בשימוש בנייד, בהמשך תהפך זמינה גם בגרסאות הדסקטופ של הפלטפורמה.
בנוסף להצגת מוצרים שעלו באופן חינמי, תמשיך גוגל להציג מודעות פרסומת של מוצרים, שיופיעו באופן נפרד בראש העמוד ויסומנו באופן ברור כמודעות ממומנות. מפרסמים יוכלו לבחור כיצד ברצונם להציג את המוצרים שלהם, האם כמודעה או כליסטינג חינמי, ולצרכנים תהיה אפשרות לבחור בסוג הקישור הרצוי להם.
גוגל מציינת כי האפשרות החינמית של העלאת הליסטינגים ל-Google Shopping כבר גרמה לעלייה משמעותית במעורבות הצרכנים, וסייעה לעסקים רבים להגדיל את החשיפה שלהם. האפשרות החדשה של הצגת המוצרים בתוצאות החיפוש הראשיות, יאפשרו לעסקים להגדיל אף יותר את החשיפה שלהם לצרכנים, בדגש על עסקים קטנים ובינוניים.
גוגל מציינת כי הליסטינגים החינמיים בתוצאות החיפוש הם צעד גדול לקראת דמוקרטיזציה של המסחר הדיגיטלי ופעולה שממנה ירוויחו גם צרכנים וגם בעלי עסקים, להם יהיו אפשרויות רבות יותר.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…