גוגל מכריזה על תוסף חדש לוורדפרס, שיאפשר למפרסמים לנצל את גוגל ווב סטוריז החדש ולהגדיל את הטרפיק שלהם ברחבי הפלטפורמה של גוגל.
גוגל ווב סטוריז הוא למעשה סוג חדש של AMP מבית גוגל, שירות חינמי שנועד לשימוש והטמעה כקוד פתוח בכל אתר אינטרנט ומאפשר לשתף את הסטוריז ולהטמיע אותם ברחבי הרשת ללא תלות בפלטפורמה סגורה ומסובכת. שירות הסטוריז מספק למפרסמים פורמט חדש וממוקד מובייל, שנועד להעברת תכנים ויזואליים ומהירים, תוך שימוש בסרטונים, תמונות וסאונד, על מנת להגיע באופן ייחודי לקהל היעד שלהם ברחבי הרשת. מפרסמים יכולים להרוויח מווב סטוריז באמצעות affiliate links, Google Ad Manager ו- Google DV360.
התוסף החדש לוורדפרס מאפשר לקחת תכנים הקיימים באתר וליצור מהם תכנים המתאימים לשימוש בגוגל ווב סטוריז, בצורה של תמונה או וידיאו, בקלות ובמהירות.
לפי גוגל הסטוריז החדשים מיועדים לתוכן שנועד לצריכה במינונים קטנים ולצרכנים המעוניינים לצרוך תוכן ברפרוף וללא התעמקות, והיא אף מתארת את הצרכנים החדשים כמשתמשים ללא הרבה זמן, כאלו שבדרכם לעבודה או בזמן הפסקת ארוחת הצהריים. מפרסמים מאמצים את הפורמט החדש בגלל שניתן להשתמש בו על מנת למשוך למוצר צרכנים שגולשים בנייד.
כל עמוד בווב סטורי יכול להכיל מקסימום של 10 מילים, וגוגל ממליצה למפרסמים להשתמש ב-4 עד 30 עמודים סטוריז לכל סיפור. בנוסף גוגל ממליצה להשתמש בסרטונים שאורכם לא עולה על 15 שניות ומדגישה כי רצוי שהסרטונים יצולמו בצורה אופקית ולא אנכית על מנת שיוכלו להיות מוצגים על מסך הניידים באופן מלא. לכל הסרטונים יש לצרף כתוביות, כך שמשתמשים יוכלו לצרוך את התוכן גם ללא הפעלת הסאונד במכשיר. גוגל אף מציינת כי רצוי שגודל הפונט בטקסט המצורף יהיה לפחות 24, ושבכל עמוד לא יופיעו יותר מ-200 תווים לקריאה.
בנוסף, במידה והמפרסמים מעוניינים להציג תוכן ארוך יותר, ניתן לצרף אותו בלינק בסטורי וכך למעשה למשוך את הצופים בתוכן לעמוד שלהם על מנת שיוכלו להמשיך ולקרוא את המשך התוכן במידה ומעניין אותם.
הסטוריז החדשים וגם התוסף החדש משוחררים כרגע בגרסת בטא, על מנת לבחון אותם ולשפר תקלות שיצוצו בהם עבור הצרכנים. הגרסה הסופית והמלאה של התוסף, שתכלול גם שימוש באנימציה, תשוחרר בהמשך הקיץ.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…