פייסבוק לומדת מגרף הידע של גוגל ומוסיפה תיבות מידע לצד תוצאות החיפוש בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק מוסיפה תיבות מידע שיופיעו לצד חלק מתוצאות החיפוש בפלטפורמה. התיבה החדשה מציגה סיכום של מידע חיוני, לרוב מתוך ויקיפדיה, כולל פרטי ביוגרפיה וקישור לחשבון אינטסגרם רשמי, אם קיים אחד, לצד דמויות בולטות הקשורות לתוצאות החיפוש.

הפיצ׳ר החדש מזכיר את גרף הידע של גוגל (Google's Knowledge Panel) שהושק ב-2012 ולרוב שואב את המידע מויקיפדיה.

תיבות מידע יכולות לשמש למספר מטרות, כולל השארת המשתמשים לזמן ארוך יותר בפלטפורמה ללא צורך לצאת ממנה לקבלת מידע, הוספת מידע בעל ערך, והוספת אמינות לנוכחות שלך בפלטפורמה.

ייתכן שבהוספת קישורים למידע אמין שמופץ בפלטפורמה, פייסבוק תצליח להפחית את כמות התוכן השקרי שמופץ בה.

פייסבוק קיבלה ביקורת רבה לאורך השנים על כך שלא התערבה והשתלטה על הפייק ניוז שמופץ בה באופן יום יומי ואינו נמצא תחת מעקב כלשהו. האלגוריתם של פייסבוק מיועד להזין טרנדים המעוררים מעורבות, על מנת להשאיר את המשתמשים כמה שיותר זמן בפלטפורמה, מה שאומר שככל שהתוכן המוצג הוא יותר מפלג ומעורר מחלוקת, ככה הוא יוצר דיון ער יותר ומקבל חשיפה רחבה יותר

הפיצ׳ר החדש יכול למעשה לשפוך אור על קשרים של דמויות מסוימות לקבוצות בעייתיות, להדגיש נקודות של חוסר אמינות ולגרום למשתמשים להטיל ספק במידע שקראו ולא להתייחס לפוסטים כאמת מוחלטת.

למעשה ייתכן שיוכל לשמש ככלי לבדיקת עובדות המופצות על גבי הפלטפורמה, במידה ותיבת המידע אכן תספק פרטים מהימנים ומאומתים על אותו הנושא.

פייסבוק לומדת מגרף הידע של גוגל ומוסיפה תיבות מידע לצד תוצאות החיפוש בפלטפורמה

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן