גוגל הודיעה למשתמשי הבטא שלה באפשרות מודעות הגלריה כי תבטל את פיצ׳ר זה בתחילת חודש אוגוסט הקרוב.
השימוש במודעות, שהכילו קרוסלת תמונות רחבה, עבד בתחום הרכב אך לא צבר מספיק תאוצה ופופולריות בענפי מסחר אחרים.
בעוד מודעות הגלריה דורשות הקמה של פורמט מודעות חדש ויצירת מאגר תמונות אפקטיביות, תנאי הסף של פיצ׳ר תוספי התמונות אינם גבוהים.
ישנן מספר סיבות בגללן נכשל השימוש במודעות הגלריה, בין השאר המאמץ הכרוך בהקמת פורמט מודעות חדש המותאם לפיצ׳ר ואתגרים שונים הקשורים להתאמת מידות התמונות בשימוש. למרות שהשימוש במודעות הגלריה קרוב לוודאי מעלה את ה-impressions, הוא גם יקשה על מדידת וניהול מטרות השיווק של העסק.
בנוסף, חיוב המפרסמים מתבצע לאחר שהמשתמש צפה ב-3 תמונות בגלריה, כאשר מינימום התמונות שניתן להעלות למודעה מסוג זו היא 4 תמונות. ניתן לומר שסוג זה של מודעות מרגש ומעודד אינטרקציה, אך אינו משרת צורך אמיתי לטווח הארוך.
בשימוש בתוספי התמונות, מוצגת תמונת המודעה כטאמבנייל קטן לצד מודעת הטקסט.
שירות תוספי התמונה עדיין נמצא כרגע בשלב בדיקות בטא סגורות, אז אינו מופיע בחשבונות שלכם, אלא אם הוזמנתם ע״י גוגל להשתמש בניסוי הכלים.
כמו במקרה מודעות הגלריה, גם תוספי התמונות נבדקו עד כה בתוצאות חיפוש בשימוש בנייד בלבד, אך גוגל בודקת כעת את פיצ׳ר זה גם בגרסת הדסקטופ.
בנוסף בודקת גוגל תוספי תמונה דינמיים, שיאפשרו למפרסמים להעלות באופן ידני תמונות לחשבונות שלהם או לבחור באפשרות הדינמית ולאפשר לגוגל לבחור תמונות באופן אוטומטי מהתמונות המופיעות באתר העסק.
מקור: searchengineland.com