אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:
להאזנה באייטיונס:
להאזנה בסאונדקלאוד:
להאזנה בספוטיפיי:
ברנדד קונטנט אדס מגיע לאינסטגרם:
מפרסמים יוכלו לקבל פוסטים של משפיענים בהם מקודם המוצר שלהם, ולפרסם אותם עצמאית במערכת הפרסום. אופציה שכבר קיימת בפייסבוק כמה שנים. עד היום משפיענים שקיבלו תשלום תמורת חשיפת מותגים בפרופיל האינסטגרם התבקשו לדווח על כך לאינטסגרם ולתייג את הפוסט כ-Branded Content.
תיוג זה היה גלוי למשתמשים ושימש כגילוי נאות שהמשפיען קיבל תשלום על הפוסט. וכעת, אינסטגרם תאפשר למותגים לקחת את הפוסט ולקדם אותו במערכת הפרסום ישירות מהאדס מנג'ר שלהם.
מקור: business.instagram.com
פייסבוק משדרגת את כלי עריכת הוידאו באדס מנג'ר:
יכולות חדשות ומשמעותיות נוספו לכלי עריכת הוידאו באדס מנג'ר של פייסבוק. בין הפיצ'רים החדשים ניתן למצוא: שינוי גודל – שיאפשר לקחת וידאו בפורמט מאוזן או ריבועי, ולערוך אותו כך שיתאים לפורמט האנכי של הסטוריס, כל זאת תוך שניות.
אפשרות לשמור טיוטות של סרטונים שעריכתם טרם הסתיימה. וכמו כן, נוספו טמפלייטים חדשים ליצירת סרטונים מאפס, סטיקרים וסוגי פונטים חדשים.
מקור: facebook.com
גוגל מאפשרת עתה לטרגט מודעות חיפוש ודיספליי לפי מיקום הימצאות נפוץ:
עד לאחרונה, אפשרויות הטירגוט הגאוגרפיות של גוגל הכילו 2 אופציות – האופציה הראשונה היא להציג מודעות לאנשים שנמצאים כעת באזור מסויים והאופציה השנייה היא להציג מודעות לאנשים שנמצאים באזור מסויים או מתעניינים באזור זה.
למשל, אם חיפשתם מלון בניו-יורק מתוך בית קפה בפתח תקווה, אז לפי אופציית הטירגוט השניה הייתם רואים מודעה. מה שנפל בין הכסאות, זה האפשרות לטרגט אנשים שמגיעים לעיתים תכופות לאזור כלשהו שרחוק מביתם, למשל לעבודה או לעסקים.
במקרה כזה, אם רציתם למשל לפרסם שירותי אינסטלציה לאדם שגר בעיר מסוימת ועובד בעיר אחרת, הבנאדם הזה לא היה יכול להיחשף למודעה שלכם בעודו נמצא בעבודה.
כמובן שבמדינה קטנה כמו ישראל זה בא לידיי ביטוי הרבה פחות, אבל במדינות גדולות יש לכך משמעות. בפייסבוק הפתרון הזה קיים כבר כמה שנים, וכעת דיווחים של משתמשי גוגל אדס מראים שהפיצ'ר הזה נפתח לכולם או לכמעט כולם, נכון להיום ללא התייחסות רשמית של גוגל לעניין.
מקור: searchengineland.com
גוגל מכריזה על עדכון ליבה נרחב למנוע החיפוש שלה
ההודעה הרשמית של גוגל בנוגע לעדכון הליבה למנוע החיפוש שלה הגיעה דרך ציוץ בחשבון הרשמי של גוגל בו היא הודיעה שהעדכון יכנס לתוקף בהדרגה החל מה-2.6.19.
גוגל מייעצת לבעלי אתרים שאין צורך לשפר או לתקן משהו נקודתי שכן מדובר בעדכון ליבה כללי. הסיבה לכך היא שכאשר מדובר בעדכוני ליבה, אין התייחסות לנושאים הקשורים לתוכן או לספאם, אלא לשיפור הרלוונטיות של מנוע החיפוש.
באופן כללי, עדכונים מסוגים אלה נוגעים לשיפור האופן שבו גוגל מבינה שאילתות חיפוש, כאשר המטרה המרכזית של העדכון הוא לשפר את האופן בו גוגל מבין דפי אינטרנט, זאת בכדי לספק תוצאות רלוונטיות יותר.
מקור: searchenginejournal.com
ההכנסות מפרסום בפודקאסטים גדלו ב-53% ב-2018 לסכום של 479 מיליון דולר
מפרסמים בארה"ב השקיעו 479 מיליון דולר על מודעות פודקאסטים ב-2018, עלייה של 53% לעומת 314 מיליון דולר בשנה הקודמת, כך עולה ממחקר שנערך על ידי IAB ו- PwC. הדו"ח גם צופה כי ההכנסות בשוק הפודקאסטים בארה"ב יגיעו ב-2021 ליותר ממיליארד דולר. עוד עולה מהדו"ח כי מודעות המופקות על ידי הפודקאסט עצמו תופסות ⅔ מסך המודעות כאשר השליש האחרון קשור למודעות שהמפרסמים עצמם מכינים מראש.
מקור: iab.com
אמזון פולשת לטריטוריה של גוגל
ורוכשת את פעילות הפרסום של סייזמק הישראלית, במטרה למשוך תקציבי פרסום של מותגי ענק מתוך גוגל. סייזמק היא פלטפורמה לניהול רכש מדייה ופרסנוליזציה של קריאייטיב שעובדת עם מותגי ענק, מאחר וסייזמק מעבירה להם דאטה הרבה יותר איכותי אודות היוזרים בהשוואה למה שגוגל מעבירה למפרסמים דרך ה-Google Ad Manager (לשעבר double click).
הדאטה הזה, ביחד עם הנתונים שיגיעו מאמזון עצמה, צפוי ליצור יתרון בשוק לפלטפורמת הפרסום של אמזון שתאפשר מדידה ואנליזה מדוייקת יותר של ביצועי קמפיינים, טירגוט מתקדם יותר, וגם ייחוס (attribution) אמין יותר בין ערוצי פרסום השונים.
מקור: adexchanger.com
טוויטר משחררת פיצ'ר חדש שכל מנהל מדיה חלם על היום
הפיצ'ר יאפשר למשתמשי הפלטפורמה להחליף בין חשבונות טוויטר שונים מבלי הצורך לצאת מהפלטפורמה ולהתחבר מחדש. בינתיים הפיצ'ר הזה זמין רק לגרסת הדסקטופ וככל הנראה בעתיד הפיצ'ר יגיע גם לאפליקציית המובייל.
מקור: socialmediatoday.com