מודעות החיפוש בתוך האפ-סטור הופכות לאחד מערוצי הפרסום הפופולריים ביותר של אפליקציות מובייל, ומספר ההתקנות אשר מקורן במודעת apple search הולך ועולה. אפספלייר, סטארטאפ ישראל במקור, היא מערכת מעקב וניתוח פעילויות פרסום באינטרנט לאפליקציות, שעיקרה היא בייחוס התקנות, רכישות ו-רווחים לערוצי הפרסום שגרמו לכך.
המשמעות היא שאם אתם מקדמים כיום אפליקציה במספר ערוצים, ואחד מהם הוא ה-apple search ads, תוכלו כעת לעקוב אחר פעולותיהם ולמדוד את רווחיותם של לקוחות שהגיעו כתוצאה מפרסום בערוץ זה. כל זאת כמובן במידה ואתם גם לקוחות של אפספלייר.
מקור: appsflyer.com