3 וובינרים חינמיים של פייסבוק יכינו אתכם למצב החדש בעקבות מדיניות הפרטיות החדשה של אפל

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

ביוני השנה הודיעה אפל על שינוי מדיניות הפרטיות שלה, במהלך שנועד לעזור למשתמשים לשמור על המידע האישי שלהם, ולמעשה יגרום לכך שמשתמשי אפל יקבלו התראה על כל איסוף מידע אישי של המשתמשים על ידי אפליקציה זרה. ההתראה תקפוץ על מסך האייפון ותפרט את סוג המידע שהאפליקציה מעוניינת לשאוב, ותאפשר למשתמשים לבחור האם ברצונם לאשר את איסוף המידע האישי שלהם או לא.

פייסבוק היא אחת המפסידות הגדולות ביותר מהמהלך הזה, כיוון שהיא אוספת מידע רב מאוד על משתמשיה על מנת להתאים עבורם פרסומות מותאמות אישית ולכן היא גם המתנגדת הראשית והרועשת ביותר למהלך, שטוענת כי יפגע קשות במפרסמים ועסקים.

האתר socialmediatoday.com מדווח כי עכשיו פייסבוק משיקה סדרה של שלושה וובינרים שנועדו להסביר למפרסמים בפלטפורמה שלה את ההשפעות הפוטנציאליות של שינוי המדיניות של אפל.

הוובינרים הם חינמיים ופתוחים לכלל הקהל הרחב ויתרחשו בשבוע הקרוב:

11.01 –  Our Stance on Apple's iOS 14 Policy Requirements and Guidance to Help You

וובינר המסביר את התנגדותה של פייסבוק למהלך של אפל ועל הפגיעה הצפויה בעסקים המפרסמים באפליקציות, ומספק הסברים מצד מומחיה על כיצד השינויים ישפיעו על הפרסום בפלטפורמה.

12.01 –  "Web Advertising Guidance for Apple’s Mobile Operating System Changes"

וובינר על ההשפעות של שינוי המדיניות על מפרסמים המריצים קמפייני המרה בדסקטופ ואילו פעולות עליהם לנקוט כעת בצל השינויים.

14.01 – "App Advertising Guidance for Apple’s Mobile Operating System Changes"

וובינר על השפעות העדכון במדיניות על מפרסמים המריצים קמפייני המרה בממובייל ואילו פעולות עליהם לנקוט כעת על מנת להתאים עצמם לשינויים.

חשוב לציין שלמרות חששותיה המוצדקים של פייסבוק, טרם ברור מה תהיה ההשפעה האמיתית של העדכון, כיוון שלא ברור כמה ממשתמשי אפל אכן יבחרו שלא לאפשר לאפליקציות לאסוף מידע עליהם, וכן כיצד ישפיע הדבר על קמפיינים ל-Web.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן