עוד מציינת סנאפצ׳ט כי ייתכן ותחול הגבלה על מספר הפוסטים שניתן יהיה לפרסם תחת הפיצ׳ר ולכן היא מעודדת את המשתמשים לשלוח רק סרטונים מקוריים ובאיכות גבוהה.
לאחר אישור העלאת הסרטון על ידי צוות החברה, הוא יופיע תחת לשונית ה-Spotlight, אך לא ניתן יהיה להגיב עליו באופן פומבי.
בנוסף לכך, כחלק מקידום הפיצ׳ר החדש, תעביר החברה למשתמשים למעלה ממיליון דולר עד לסוף שנת 2020, שיחולקו ליוצרי הקליפים הטובים ביותר שיופיעו תחת ה-Spotlight. זהות הזוכים תיקבע בהתבסס על כמות הצפיות היומיות בהשוואה לשאר הסרטונים שהועלו באותו היום לפיצ׳ר,וגורמים נוספים על ידי צוות של סנאפצ׳ט.
נכון לעכשיו הפיצ׳ר החדש זמין במדינות מסוימות בלבד: ארה״ב, אוסטרליה, ניו זילנד, בריטניה, אירלנד, נורווגיה, שוודיה, דנמרק גרמניה וצרפת, וצפוי להיהפך זמין במדינות נוספות בקרוב.
מקור: snap.com