סנאפצ'ט תחלק יותר ממליון דולר בתחרות יוצרי סרטונים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

סנאפצ׳ט מוסיפה פיצ׳ר חדש לפלטפורמה שלה, פיצ׳ר ה-Spotlight שנועד להנגיש למשתמשים סרטונים מעניינים מיוצרים שונים, ללא קשר לכמות העוקבים או רמת ההשפעה של היוצרים בפלטפורמה. סנאפצ׳ט מסבירה כי היא מתאימה את הפיד של ה-Spotlight עבור כל משתמש, לפי תחומי העניין וההעדפות שלו, למעשה הפיד של ספוטלייט משתמש באלגוריתם דומה לזה שבשימוש טיקטוק

סנאפצ׳ט תציג למשתמשים קליפים תחת ה-Spotlight בהתבסס על 3 פרמטרים:

  • מספר הצפיות הכללי
  • משך הצפייה בסרטון
  • שמירה למועדפים ושיתופים של הסרטון

כדי לפרסם את הסרטון תחת הפיצ׳ר יש לעלות פוסט רגיל ולשלוח אותו ל-Spotlight, שם יעבור הסרטון בחינה על ידי צוות מגשרים מטעם הפלטפורמה, שיוודאו שהסרטון מעניין, עומד בתנאי ההעלאה ואינו מפר את הקווים המנחים של הפלטפורמה.

 

בין הקווים המנחים שמפרטת החברה:

  • על מעלה הסרטון להיות מעל גיל 16

  • יש לצלם סרטונים עם סאונד ובמנח אופקי. תמונות סטילס, סרטונים אנכיים, לא בפוקוס או כאלו הכוללים טקסט בלבד, לא יוכלו להופיע תחת ה-Spotlight

  • אורך הסרטונים לא יעלה על 60 שניות

  • הוספת תיוגים תסייע בהפצת הסרטון

  • ניתן להעלות תוכן מקורי בלבד שתקין לצפייה עבור גילאי 13 ומעלה

  • ניתן להשתמש רק בסאונד מספריית המוזיקה הפנימית של האפליקציה על מנת להמנע מעבירה על זכויות יוצרים

  • לא ניתן לנסות ולמכור מוצרים או שירותים תחת ה-Spotlight או להעלות סרטונים ממומנים

(מותגים יכולים להעלות סרטונים ל-Spotlight דרך סנאפצ׳ט עסקים ותחת מגבלות והנחיות שונות)

עוד מציינת סנאפצ׳ט כי ייתכן ותחול הגבלה על מספר הפוסטים שניתן יהיה לפרסם תחת הפיצ׳ר ולכן היא מעודדת את המשתמשים לשלוח רק סרטונים מקוריים ובאיכות גבוהה.

לאחר אישור העלאת הסרטון על ידי צוות החברה, הוא יופיע תחת לשונית ה-Spotlight, אך לא ניתן יהיה להגיב עליו באופן פומבי.

בנוסף לכך, כחלק מקידום הפיצ׳ר החדש, תעביר החברה למשתמשים למעלה ממיליון דולר עד לסוף שנת 2020, שיחולקו ליוצרי הקליפים הטובים ביותר שיופיעו תחת ה-Spotlight. זהות הזוכים תיקבע בהתבסס על כמות הצפיות היומיות בהשוואה לשאר הסרטונים שהועלו באותו היום לפיצ׳ר,וגורמים נוספים על ידי צוות של סנאפצ׳ט.

נכון לעכשיו הפיצ׳ר החדש זמין במדינות מסוימות בלבד: ארה״ב, אוסטרליה, ניו זילנד, בריטניה, אירלנד, נורווגיה, שוודיה, דנמרק גרמניה וצרפת, וצפוי להיהפך זמין במדינות נוספות בקרוב.

מקור: snap.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן