פייסבוק מבצעת שינויים באכיפת חוקי הקהילה בקבוצות בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק מנסה כבר תקופה למצוא דרכים לאכוף את חוקי הקהילה שלה ולמנוע הפצת מידע שקרי בפלטפורמה באמצעות קבוצות שונות. בספטמבר שנה שעברה הודיעה על הסרת קבוצות פוליטיות וחברתיות מרשימת ההמלצות שלה בארה״ב, יחד עם הסרת קבוצות חדשות שרק נוצרו, על מנת למנוע הפצת תוכן שקרי לפני הבחירות לנשיאות בארה״ב. כעת מרחיבה פייסבוק את הסרת הקבוצות הפוליטיות וחברתיות מרשימת הקבוצות המומלצות שלה לכל העולם ולא רק בקרב משתמשיה האמריקנים. 

פייסבוק מסבירה כי כפלטפורמה יש לה אחריות על ההמלצות שהיא מציעה למשתמשיה, לכן מעתה משתמשים יוכלו להמשיך להצטרף, להזמין חברים ולמצוא את הקבוצות בחיפוש בפלטפורמה, אך פייסבוק עצמה לא תכלול את סוג הקבוצות הזה בהמלצותיה. בנוסף הוסרו גם קבוצות העוסקות בבריאות מרשימת ההמלצות שלה, גם כן על מנת למנוע הפצת מידע שגוי.

מתוך אתר פייסבוק: עדכון אכיפה כללי נהילה
מתוך אתר פייסבוק

כמו כן, מעתה כאשר קבוצות יחלו להפר את כללי הקהילה, פייסבוק תספק להן פחות ופחות חשיפה ברשימת ההמלצות שלה, באופן דומה להצגת פוסטים לא איכותיים בתחתית הפיד על מנת למנוע מהם חשיפה מוגברת. עוד מוסיפה פייסבוק כי תחל להוסיף הודעות שיופיעו בעת הצטרפות לקבוצה ויתריעו כי מדובר בקבוצה שהפרה את כללי הקהילה ואף תגביל את שליחת התראות ההצטרפות לקבוצה כך שיפחת הסיכוי שמשתמשים ירצו להצטרף אליהן. עבור משתמשים קיימים בקבוצות אלו, תפחית פייסבוק את החשיפה לתוכן של הקבוצה בפיד.

כאשר קבוצה תכלול מספר רב של משתמשים שהפרו את חוקי הקהילה או שהיו חלק מקבוצות שנמחקו כיוון שהפרו אותם, פייסבוק תדרוש ממנהליה באופן זמני לאשר מראש את כל הפוסטים שיועלו בקבוצה. במידה ומנהלי הקבוצה יאשרו תוכן שעובר על חוקי הקהילה, פייסבוק תסיר את הקבוצה כולה.

כאשר משתמש מפר באופן תדיר את חוקי הקהילה, פייסבוק תחסום אותו מהעלאת פוסטים או תגובות בכל קבוצה שהיא. המשתמש החסום גם לא יוכל להקים קבוצות חדשות או להזמין משתמשים אחרים לקבוצות קיימות.

פייסבוק מדגישה כי במקרים של הפרות חמורות במיוחד של כללי הפלטפורמה, פייסבוק תסיר לחלוטין קבוצות ומשתמשים באופן מיידי, ללא נקיטת צעדי אזהרה קודם לכן.

למידע מלא בבלוג הרשמי של פייסבוק >>> about.fb.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן