החל מהשבוע האחרון התווספו מספר פיצ'רים משמעותיים לכלי מילות המפתח שבאפשרותם לשפר משמעותית את איכות מחקר המילים דרך הכלי. הפיצ'רים החשובים ביותר הם ה-Grouped Ideas שיאפשר להוסיף קבוצות של מילות חיפוש לקבוצת מודעות קיימת או חדשה.
כמו כן, ניתן יהיה להוסיף מילות חיפוש נפרדות ישירות לתוך קמפיין קיים, עד כה אפשר היה להוסיף אוטומטית את מילות החיפוש מתוך המחקר רק לתוך קמפיין חדש. דבר שהצריך להוריד תחילה את המילים ואז להכניס אותן ידנית לתוך קמפיין קיים רצוי.
והפיצ'ר המשמעותי השני הוא מדד ביקושים חדש מ-0 ל-100 שיציג את רמת הביקוש למודעות לכל מילת חיפוש במחקר שלכם.
מקור: rossbarefoot