וואטסאפ מוסיפה לאפליקציית העסקים שלה אפשרות של פתיחת צ׳אט עם העסק בסריקת קוד QR, על מנת לעודד לקוחות פוטנציאלים להתחיל שיחה עם העסק ולבסוף גם לרכוש ממנו.
כאשר הלקוחות יסרקו את הקוד, יפתח צ׳אט וואטסאפ חדש עם העסק, בו תופיע הודעת פתיחה שנוסחה מראש ע״י העסק ומותאמת לפתיחת שיחה עם הלקוחות. אפשרות זו נועדה לסייע ללקוחות פוטנציאלים ועסקים לתקשר בצורה נוחה ומהירה יותר באמצעות שימוש באפליקצית וואטסאפ עסקים.
העסקים יוכלו להשתמש בקוד ה-QR שלהם על גבי אריזות המוצרים שלהם, תגי מידע על המוצר, שלטים פיזיים שיוצבו בחלון הראווה של החנות ועוד.
בנוסף מוסיפה וואטסאפ אפשרויות נוספות לפיצ׳ר הקטלוג שלה, על מנת לסייע לעסקים לשווק את המוצרים שלהם בקלות יותר דרך האפליקציה. הפיצ׳ר מספק קטלוג מוצרים, כולל תמונות ומחירים, בתוך פרטי העסק באפליקציה עצמה, אותו ניתן לשלוח ללקוחות בזמן שיחת מכירה. השינוי בקטלוג הוא למעשה הוספת האפשרות לשליחת לינקים לקטלוג או למוצרים מסוימים מתוכו, כך שלקוחות יוכלו לחלוק את הקישורים ולהרחיב את החשיפה של העסק ללקוחות רבים יותר.
מקור: blog.whatsapp.com