יוטיוב מרחיבה את גרסת הבטא של פיצ׳ר הShorts, המקבילה לסטוריס באינסטגרם, לכלל המשתמשים באפליקציה שלה ברחבי העולם.
מנהל המוצר הראשי של יוטיוב הודיע השבוע כי יוטיוב תרחיב את אפשרויות השימוש בגרסת הבטא של פיצ׳ר ה-Shorts באפליקציה שלה, כך שכלל המשתמשים שלה בכל רחבי העולם יוכלו להנות ממנה. השימוש בפיצ׳ר הורחב נכון לעכשיו תחילה למשתמשים באיחוד האמירויות ובחלקים מהמזרח התיכון, אך ישוחרר לכלל העולם במהלך השבוע הקרוב.
We are rolling out the @YouTube#Shorts beta to everywhere where YouTube is available this week! Excited to see the creativity from mobile @YouTubeCreators, esp how they use our remix audio feature from videos across YouTube… pic.twitter.com/Vj3y179A07
פיצ׳ר ה-Shorts מאפשר למשתמשים באפליקציית יוטיוב ליצור ולצפות בסרטונים באורך של עד 15 שניות, דרך לשונית ה-Shorts באפליקציה.
המהלך מגיע כחלק ממאמציה של יוטיוב להעמיד מתחרה ראויה לטיקטוק ולמשוך אליה יוצרי תוכן וצופים נוספים מהאפליקציה הפופולרית. יוטיוב השיקה לראשונה את פיצ׳ר ה-Shorts בחודש ספטמבר, בתחילה בקרב משתמשים בהודו בלבד. המהלך הגיע מספר חודשים בלבד לאחר שהשימוש באפליקציית טיקטוק נאסר בהודו יחד עם עוד עשרות אפליקציות בבעלות סינית, כחלק מסכסוך פוליטי בין שתי המדינות, סכסוך אותו יוטיוב ניצלה כהזדמנות להשקת בטא של פיצ׳ר ה-Shorts הדומה לטיקטוק ומהווה כמעט העתק שלה. במרץ השנה כבר הרחיבה יוטיוב את פעילות ה-Shorts למשתמשים ברחבי ארה״ב.
נכון לעכשיו יוטיוב מציעה פוטנציאל רווח טוב יותר ליוצרי התוכן מטיקטוק, כולל כלי מונוטיזציה מתקדמים יותר ואפשרויות ניהול רווחים מוצלחות יותר, מה שכבר עכשיו התחיל ליצור זליגה של יוצרי טיקטוק מפורסמים אליה.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…