לינקדאין משיקה פלטפורמת הדרכות למקצועני שיווק, ה-Linkeding Marketing Labs

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

לינקדאין משיקה מרכז לימוד חדש למקצועני שיווק. 6 קורסים חינמיים כבר מוצעים במערכת ה-LinkedIn Marketing Labs. הקורסים הראשונים מתמקדים בפרסום בלינקדאין ותכנון רכש מדיה.

לינקדאין השקיעה בשנים האחרונות רבות במערכת הפרסום שלה, שהפכה בזכות כך לפטלטפורמת פרסום מרכזית עבור חברות מוצרי B2B.

לאחר רכישת לינקדאין בידי מיקרוסופט, והחיבור עם מנוע החיפוש של בינג, יכולת הטירגוט של לינקדאין השתפרו משמעותית.

כמו כן, שיתופי פעולה נוספים עם אדובי ומרקטו (גם הן בבעלות מיקרוסופט) נועדו לפתח עוד יותר את האפקטיביות של הקמפיינים במערכת הפרסום של לינקדאין כמו גם את של כלי הפרימיום שלה למנהלי מכירות וגיוס.

כיום מערכת הפרסום של לינקדאין מכילה וריאציות לרוב המוצרים החושבים שמקצועני הפרסום מכירים מפייסבוק ו-גוגל, כגון: Matched Audience, Website Demographic, Lookalike Audience, וכן גם טפסי לידים מובנים, וקמפיינים עבור ריטרגטינג.

מערכת ההדרכות החדשה של לינקדאין הוקמה כדי לעזור למנהלי שיווק ופרסום להכיר טוב יותר את כלי הפרסום המתקדמים של לינקדאין ואת השימוש בהם.

Linkedin marketing labs מערכת ההדרכות החדשה של לינקדאין

לצורך כך, הושקו 6 קורסים חינמיים, ואפשרי שבהמשך יוצעו קורסים נוספים.

בהתחברות עם פרופיל הלינקדאין שלכם לכתובת training.marketing.linkedin.com, תוכלו לבחור 2 מסלולי הכשרה: עבור מנהלי קמפיינים, או עבור מנהלי תכנון ורכש מדיה.

במסלול מנהלי הקמפיינים ניתן לעבור 3 קורסים ברמת מתחילים:

  1. מבוא למודעות לינקדאין
  2. טירגוט במודעות לינקדאין
  3. דוחות ואנליטיקס במערכת הפרסום של לינקדאין

לינקדאין מסלולי לימוד

מסלול מנהלי תכנון ורכש מדיה הוא המסלול המתקדם, ובוא אפשר לעבור את הקורסים הבאים:

  1. אסטרטגיית תוכן ומשפכים שיווקיים
  2. לינקדאין ומיתוג
  3. יצירת לידים בלינקדאין

לפרטים נוספים על מערכת ההדרכות החדשה של לינקדאין אפשר לקרוא בבלוג של לינקדאין >>> business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן