Google Ads מוסיפה פיצ'ר חדש שמקל משמעותית על חשבונות מנהלים לשתף רשימות קהלים בין כל החשבונות.
עד היום, שיתוף רשימות קהלים מחשבונות מנהלים לחשבונות משנה היה מסורבל וחייב ביצוע שלבים מרובים. כעת, מפרסמים יכולים פשוט לצרף חשבונות משנה לניהול רשימות הקהלים דרך מסך ההגדרות.
זה מתאפשר בזכות פיצ'ר חדש בשם continuous audience sharing, שמפרסמים יכולים להפעיל בחשבון שלהם כפי שניתן לראות בצילום המסך למעלה. כאשר מסמנים צ'ק בתיבת הסימון, כל רשימת רימרקטינג שתיווצר בחשבון מנהל תשותף אוטומטית עם כל חשבונות המשנה הקיימים.
חשבונות משנה יוכלו לקבל רשימות מחשבונות מנהלים מרובים ועדיין יוכלו להגדיר אילו רשימות קהלים יהיו פעילות. חשבונות משנה לא יוכלו לשתף רשימות קהלים עם חשבונות מנהלים, אך בגוגל מבטיחים כי זו תכונה שתתווסף בחודשים הקרובים.
בגוגל מזכירים שכדאי לנהוג זהירות בשיתוף רשימות רימרקטינג בין חשבונות מחשש שתשתפו מידע רגיש או סודות מסחריים עם בעלי חשבונות שלא אמורים להיחשף אליו. חשוב לשתף רשימות רימרקטינג עם חשבונות רק אם קיבלתם רשות מבעלי הדאטה כי שיתוף זה לא מפר כל הסכם שאתם מחויבים לו.
מקור: google.com