פינטרסט פרסמה סקירה חדשה שמסבירה על העדכון החדש שביצעה באלגוריתם, שכאמור אמור לאפשר לה לאזן טוב יותר בין סוכי התכנים שהיא מציגה למשתמשים שלה. העדכון אמור לעזור להציג יותר תכני וידאו, או בתכנים מגוונים יותר מבחינה תרבותית, מבלי שתצטרך להתפשר על חווית המשתמש.
עד היום, החברה השתמשה במודל של ניבוי לחיצה, מה שעזר לחברה להגדיל את המעורבות של המשתמשים שלה בפלטפורמה מצד אחד אבל מצד שני המודל הזה לא נתן עדיפות לסוגי התכנים שאותם משתמשים יוכלו להיחשף אליהם. עד היום, אם אותם משתמשים לא הקליקו לעולם על תכני וידאו, הם לא היו נתקלים בתכני וידאו.
על פי ירון גריף, מהנדס בפינטרסט: "בכל יום מבקרים מיליונים של משתמשים כדי למצוא השראה בפינטרסט. כחבר בצוות הדירוג, תפקידי הוא לא רק להבין אילו pins יש להראות למשתמשים, אלא גם לוודא שה pins הללו יעזרו לשמור על הבריאות של המערכת האקולוגית הכללית של פינטרסט."
הרעיון הוא שפינטרסט לא מציגה רק תוכן המבוסס על מה שעשיתם בעבר, הלוחות שאתם עוקבים אחריהם – היא גם מבקשת להדגיש תוכן אחר למטרות שונות. אחת מהמטרות האלו הינם תכני וידאו, פינטרסט רוצה לתת דגש גדול יותר לוידאו בפלטפורמה, שכן נראה שהוידאו הולך לקבל עדיפות גדולה יותר בעדכון הזה.
מבחינה שיווקית, נראה שפינטרסט עשויה לתת דגש גדול יותר לתכני וידאו ותכנים ורסטיליים בפלטפורמה והמשתמשים יצטרכו להוסיף תכנים חדשים לפלטפורמה כדי להגדיל את החשיפה שכן פינטרסט תעניק עדיפות לתכנים אלו מעכשיו. לדוגמה, אם אתם מפרסמים תמונות בלבד, תשקלו להוסיף כמה קטעי וידאו או GIF לטובת הגדלת המעורבות.
מקור: socialmediatoday.com