בהמשך למדיניות שהחלה ב-2014 כאשר פייסבוק הציגה את האפשרות לבדוק "מדוע אני רואה את המודעה הזו", פייסבוק כעת מרחיבה את האפשרות שתכלול גם פוסטים אורגניים בפיד, לרבות פוסטים מחברים.
המידע הנוסף שפייסבוק תציג עבור פוסטים אורגניים יכיל למשך פירוט בנוגע לכמות הלייקים או התגובות שעשיתם לפוסטים של חבר מסוים בהשוואה לחברים אחרים שלכם, וכנ"ל בקשר לפוסטים שעולים מתוך קבוצה או דף.
כמו כן, גם המידע שפייסבוק משתפת אודות המודעות יהיה מורחב יותר ויכלול פירוט של תאריך העלאת פרטים אישיים למערכת הפרסום (אימייל או טלפון) ושם חברת הפרסום שמריצה עבור המפרסם את הקמפיינים.
מקור: newsroom.fb.com