צוחקים אתכם: פייסבוק תעזור לכם לזהות סאטירה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

"חוק פו" קובע כי אין דרך ליצור פארודיה קיצונית באינטרנט מבלי שיהיה ניתן לטעות ולחשוב שמדובר בדיעה אמיתית. פייסבוק תנסה לשים לזה סוף בעזרת פיצ'ר חדש.

פייסבוק בוחנת הוספת פיצ׳ר חדש לפוסטים, שיסמן את אופי העמוד שפרסם את הפוסט עצמו. הסימון יופיע ככותרת משנה מתחת לשם העמוד, ויעזור למשתמשים להבחין בין סוגים שונים של עמודים. האפשרויות אותן יציג הפיצ׳ר ככותרות הן ׳עמוד רשמי׳, ׳עמוד מעריצים׳ ו׳עמוד סאטירה׳.

הפיצ׳ר החדש נועד להוסיף הקשרים חיוניים לפוסטים המתפרסמים בפלטפורמה של פייסבוק, כחלק ממאמציה של החברה לבצע הפרדה בין פוסטים של עמודים לגיטימיים, החולקים מידע אמין ואיכותי, לאלו של עמודים סאטיריים או בעלי מידע שקרי היכולים להיתפס כמידע מהימן למשתמשים ללא מידע מקדים. נכון לעכשיו פייסבוק עדיין בוחנת את השימוש בפיצ׳ר החדש, לכן הוא זמין ברחבי ארה״ב בלבד. 

נראה כי פייסבוק ממשיכה לנקוט במאמצים רבים בהקשר של התכנים שעולים אצלה בפלטפורמה. אחרי הדיונים המתמשכים בסנאט האמריקאי, נראה כי הדרך ל-zero fake news בפייסבוק עוד ארוכה אך הכיוון הוא חיובי מאוד. אף משתמש לא אוהב להיחשף לתכנים לא אמיתיים או שקריים ברשת החברתית ונראה שזה מדובר בצעד נוסף שאמור למגר את התופעה הקשה הזו.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן