פייסבוק צפוייה לאפשר לעמודים לבצע בדיקות A/B לפוסטים אורגניים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

האתר Social Media Today מפרסם את הציוץ של המשתמש ועובד יאהו, Josh Withey, שדיווח כי בעת השימוש ב-Creator Studio של פייסבוק, הופיעה על המסך הודעת פופ אפ שהזמינה אותו להתנסות בפיצ׳ר החדש המאפשר להריץ בדיקות A/B לפוסטים לא ממומנים של וידיאו בפייסבוק.

הפיצ׳ר החדש מאפשר העלאה של עד 4 גרסאות שונות לפוסט וידיאו, אותן תבדוק פייסבוק על חלקים שונים בקהל היעד של העמוד. 

סיום תהליך הבדיקות מגיע כאשר הפוסט מגיע למספר החשיפות שהוגדר לבדיקה, או עם הגעת תאריך הסיום שהוגדר לבדיקה, האפשרות שמגיעה קודם.

במהלך תקופת הבדיקות, הפוסטים שהועלו לבדיקה לא יופיעו בעמוד הפייסבוק. עם סיום תהליך הבדיקה, יפורסם הפוסט המצטיין בעמוד הפייסבוק, כפוסט רגיל.

בנוסף, נראה כי ישנה הגבלה על כמות החשיפות אליה ניתן להגיע בתהליך הבדיקות, כך שלא ניתן יהיה להשתמש בבדיקות ככלי להעלאת חשיפה בחינם. 

נכון לעכשיו עדיין לא יצאה הודעה רשמית על שחרור הפיצ׳ר מפייסבוק וכרגע הוא זמין עבור מספר משתמשים קטן בלבד ועדיין לא ידוע מתי ישוחרר לכלל המשתמשים.

מקור: socialmediatoday.com

 

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן