בחודש ספטמבר הקרוב יתרחש שינוי משמעותי במערכת הפרסום של פייסבוק. עיקר העדכון הוא בשינוי עוגן האופטימיזציה של פייסבוק מרמת קבוצת המודעות לרמת הקמפיין. משמעותו היא שהחל מספטמבר קמפיינים שמכילים מספר קבוצות מודעות יתחרו על תקציב כללי ברמת הקמפיין.
במילים אחרות, קבוצות מודעות יתחרו מול קבוצות מודעות והאופטימיזציה תבוצע ברמת הקמפיין. ניתן להניח, כי במידה ופייסבוק לא יוסיפו שכבה נוספת של "קבוצות קמפיינים", כמות הקמפיינים שלכם במערכת הפרסום תגדל משמעותית ותדרש יותר תשומת לב, סדר וארגון בניהול הקמפיינים.
מקור: facebook.com