מנכ״ל פייסבוק, מארק צוקרברג, הכריז על השקת ה-gaming Fan Groups, סוג חדש של קבוצה שנועד עבור קהילת הגיימרים כולל מעריצים ויוצרי משחקים, כחלק ממאמציה של החברה להגדיל את אחיזתה בעולם הגיימינג ההולך ותופח.
When your fans are spread out across the internet, it can be hard to build a lasting community. With Fan Groups, rolling out initially to partners today, we’re making it easier to connect and grow your audience. 🧵 👇🏻 pic.twitter.com/B5xARReiXa
— Facebook Gaming 🏳️🌈 (@FacebookGaming) June 15, 2021
הקבוצות החדשות כוללות פיצ׳רים חדשים וספציפיים מאוד לקהילת הגיימינג, שנועדו לחבר בין יוצרי משחקים למעריציהם, בין השחקנים עצמם ולסייע לעומדים מאחורי המשחקים ליצור קהילה חזקה וגדלה סביב המשחק שיצרו.
הפיצ׳רים כוללים תיוג נושאים שנועדו לכוון את הדיונים בקבוצה למקומות שרלוונטיים לה ולשחקנים להתחבר לתוכן שרלוונטי ביותר להם, במסגרת תחומי העניין הספציפיים שלהם.
בנוסף, מוסיפה פייסבוק פוסט חדש בשם ׳חיפוש שחקנים׳ (‘Looking for Player’) שמטרתו לסייע למשתמשים להתחבר אחד לשני בתוך הקבוצות על מנת לשחק יחד במשחקים האהובים עליהם. לדברי פייסבוק, הפוסט החדש יעלה את המעורבות בקהילה ויסייע לה לצמוח, על ידי ביסוס קשרים חזקים בין המשתמשים.
כמו כן, פייסבוק תחל להמליץ על קבוצות גיימינג רלוונטיות בסיום שידורי סטרימינג הקשורים לגיימינג, ולעודד משתמשים להצטרף לקבוצות מעריצים אחרי שגילו מעורבות בעמודים של יוצרי משחקים.
צוקרברג שיחרר את ההצהרה על ההשקה במהלך הטסט שנערך של הפיצ׳ר החדש של פייסבוק ב-Rooms – חדרי האודיו, שכוללים גם כלים שנועדו לגיימרים, כפי שדיווחנו באפריל השנה.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…