פייסבוק משיקה את Facebook Campus, מתחם חדש בפלטפורמה שנועד לסטודנטים בלבד

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק משחררת את Facebook Campus, מתחם חדש ונפרד באפליקציה שלה, שנועד לסייע לסטודנטים לתקשר עם חבריהם ללימודים, גם בתקופה זו בה חלק מהקמפוסים עברו ללמידה מרחוק בגלל הגבלות וירוס הקורונה.

כזכור, בתחילת דרכה פייסבוק הוקמה כרשת לסטודנטים בלבד. עכשיו החברה חוזרת למקורותיה לדבריה על מנת לעזור לסטודנטים לתחזק קשרים עם חבריהם, גם כשהם רחוקים מבניין בית הספר. לפי פייסבוק, תקופת הלימודים נועדה מעבר ללמידה, ליצירת חברויות חדשות, מציאת אנשים עם תחומי עניין משותפים לך וגילוי הזדמנויות חדשות לחיבור עם אנשים חדשים. 

פייסבוק קמפוס Facebook Campus

מתחם הקמפוס הוא חלק מאפליקציית הפייסבוק שעוצב עבור סטודנטים, בו יהיה פרופיל קמפוס שונה מפרופיל הפייסבוק הרגיל של המשתמשים. על מנת להצטרף לקמפוס, על הסטודנטים להירשם עם כתובת המייל של בית הספר, ולציין את שנת המחזור שלהם.

מידע נוסף כמו תחום הלימודים, העיר ממנה הגיעו ועוד הוא אופציונלי ואין חובה למלאו ומשתמשים יוכלו לבחור איזה מידע ברצונם לשתף.

לאחר הקמת פרופיל הקמפוס, המשתמשים יוכלו לגלות קבוצות ואירועים של בית הספר שלהם, וליצור קשר עם חבריהם לכיתה שחולקים תחומי עניין משותפים. תוכן שישותף בקמפוס, יהיה זמין עבור אנשים שרשומים לקמפוס בלבד.

פייסבוק מציינת כי היא דואגת לשמור על אווירה בטוחה וכוללנית, תוך שמירה על אבטחת מידע ומציינת כי משתמשים יוכלו לשלוט במידע האישי שמוצג בפלטפורמה. בנוסף, ניתן יהיה למחוק את פרופיל הקמפוס בכל עת, כמו גם מידע כמו תגובות בקבוצות, פוסטים, או כל פעולה אחרת ב-Activity Log.

Facebook Campus 2 פייסבוק קמפוס

בין הפיצ׳רים החדשים במתחם הקמפוס:

  • פיד נפרד לקמפוס – פיד נפרד מהפיד הרגיל של פייסבוק, עבור כל המשתמשים שנרשמו עם מייל בית הספר בלבד. סטודנטים יוכלו ליצור קבוצות לימוד, לתכנן אירועים וירטואליים ולבקש עזרה מקבוצות ואירועים של הקולג׳.

  • ספריית קמפוס – ספרייה של הסטודנטים הלומדים בבית הספר, על מנת לסייע למשתמשים להכיר אנשים חדשים ולחפשם לפי כיתה, תחום לימוד, שנת לימודים וכו׳.

  • דרכים חדשות לשוחח – חדרי צ׳אט בזמן אמת, סטודנטים יוכלו ליצור חדרי צ׳אט קבוצתיים עבור חדר המעונות שלהם, מועדונים שלוקחים בהם חלק, או כל פעילות אחרת שמתרחשת בבית הספר.

יש לשים לב כי השימוש בקמפוס ישפיע על טרגוט המודעות בפלטפורמת פייסבוק הרגילה ולהיפך, כך שלמעשה פייסבוק מתכננת להשתמש במידע שעולה במתחם הקמפוס על מנת לטרגט את קהל הסטודנטים באופן מדויק יותר. TechCrunch מציינים כי ייתכן שהקמפוס הוא ניסיון של פייסבוק לעקוב אחר המשתמשים הצעירים שנוטשים את הפלטפורמה לטובת פלטפורמות אחרות.

נכון לעכשיו פייסבוק פתחה את אפשרות הקמפוס החדשה עבור אוניברסיטאות וקולג׳ים נבחרים ברחבי ארה״ב בלבד.

מקור: about.fb.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן