פייסבוק משדרגת שני פיצ'רים קיימים לכדי מוצר אחד. לפני כשנה, בעקבות סקנדל הפייק ניוז ופרשות ההתערבות של סוכנויות ריגול זרים בבחירות בארה"ב, פייסבוק פיתחה את ה-Ad Archive, ארכיון המודעות, שהציג את כל המודעות הפוליטיות שמפורסמות בפייסבוק בכל רגע נתון. כמו כן, כדי לשפר את השקיפות פייסבוק השיקה את לשונית האינפורמציה של דפים עסקיים, שנתן מידע אודות מנהלי הדפים העסקיים, תאריך פתיחה של דף, וכן אפשר הצגה של פרסומות קיימות שהדף מפעיל.
כעת פייסבוק משלבת את שתי הפעילויות לתוך ה-Ad Libabry שיאפשר לחפש כל דף פייסבוק לפי שם דף או תחום פעילות, ולראות את כל המודעות הפעילות שלו, וכן יאפשר לדווח במידה והמודעה פוגענית.
מקור: newsroom.fb.com