מעכשיו עסקים יוכלו להשתמש באפליקציית המסנג׳ר על מנת להשיב להודעות מלקוחות שמגיעות מהעמוד העסקי. פייסבוק מוסיפה לאפליקציית המסנג׳ר תיבת הודעות של עמוד העסק, על מנת לעזור למשתמשים לתמרן בין החשבון האישי לעמודים העסקיים שלהם באפליקציית המסנג׳ר.
התיבות מופרדות בצורה מספקת, כך שניתן יהיה לבחור מאיזה חשבון להגיב ולא יווצר מצב שבעל עסק עונה ללקוח מהחשבון הפרטי שלו. בנוסף להתראה עם קבלת ההודעה, יוכלו המנהלים להחליט האם לקבל התראות באפליקציה שיתזכרו אותם לענות ללקוחות תוך זמן מוקצב.
הפיצ׳ר החדש למעשה משלים את אפליקצית ה-Page Manager שם בנוסף להודעות, ניתן לנהל את הפוסטים של העמוד העסקי, ליצור מודעות ולבדוק מדדים שונים (page insight). מטרת העדכון היא לא להחליף באופן מלא את פיצ׳ר ההודעות באפליקציית ה-Page Manager ועדיין ניתן יהיה להמשיך ולהגיב להודעות דרכה.
כרגע הפיצ׳ר החדש זמין רק באפליקציית המסנג׳ר ב-IOS, אבל יהיה זמין גם באנדרואיד בשבועות הקרובים. עדכון התיבה העסקית באפליקציה יתבצע באופן אוטומטי כל עוד החשבון הפרטי מחובר לעמוד העסקי.
לפי פייסבוק מעל 90 אחוז מהאדמינים בפייסבוק עסקים כבר משתמשים במסנג׳ר כדי לנהל שיחות אישיות, ואינם מעוניינים להוריד ולנהל אפליקציות נוספות כדי לנהל שיחות עסקיות.
לפי סקר שערכו ב-Hubspot survey, מרבית הצרכנים אומרים שתגובה מיידית מעסק חשובה או חשובה להם מאוד כשהם בודקים מוצר כלשהו.
לצרכנים יש הרבה שאלות בנוגע לשעות פעילות החנות, זמינות מוצרים, אפשרויות משלוח ועוד. האינבוקס עסקי החדש במסנג׳ר יקל על העסקים להגיב במהירות ובנוחות.
מקור: messengernews.fb.com