מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.
פייסבוק הודיעה כי היא מרחיבה את רשימת המדינות בהן פועלת תוכנית מנויי התוכן שלה, ה-Fan Subscroption. התוכנית מאפשרת ליוצרי תוכן להציע תוכן אקסוקלוסיבי למנויים בתשלום, בדומה לאתרי Twitch ו-Patreon.
התחרות בשוק המוניטיזציה ליוצרי תוכן גוברת בשנים האחרונות, ופייסבוק עושה מאמצים שלא להישאר מאחור בזמן שאתרים כמו טוויץ', פטריאון ואחרים צוברים קהל לקוחות נאמן של יוצרי תוכן בעלי עוקבים רבים.
תוכנית ה-Fan Subscription נוהלה בשנתיים האחרונות כביטא עם רשימה מצומצת של יוצר תוכן מארה"ב ובריטניה, נפתחת כעת ליוצרי תוכן המגיעים גם מהארצות הבאות: אוסטרליה, קנדה, ברזיל, מקסיקו ותאילנד.
תנאי המינימום לקבלה דורשים עמידה בכל שלושת התנאים הבאים:
10,000 עוקבים ומעלה או 250 עוקבים קבועים הצופים בתכנים אחת ל-60 יום
בין כלי המוניטיזציה הנוספים של פייסבוק שצפוי כי יתפתחו בקרוב וכן יגיעו לישראל ניתן למצוא את:
Stars: מטבע וירטואלי המשמש ל-"מיקרו טיפינג" במהלך סטרימים או סרטונים מוקלטים. עוקבים יכולים לשלוח Stars ליוצרי התוכן, כאשר כל Star שווה ערך ל-1 סנט אמריקאי שיוצר התוכן יכול להמיר למזומן דרך פייסבוק.
In-stream ads: בדומה למוניטיזציית ה-Product Placements ביוטיוב, יוצרי תוכן בפייסבוק יוכלו לשלב פרסומות וקידומי מכירות באורך של 60-180 בסרטוני הפייסבוק שלהם.
Live Ads: תתאפשר צריבת פרסומות לתוך שידור חי. גם אל סרטונים ששודרו בלייב בעבר ונשארו נגישים דרך העמוד, ניתן יהיה לצרוב פרסומות של פרי/מיד רול.
Paid Online Events – עריכת אירועי אונליין (כמו למשל ועידת זום, או וובינר) בתשלום. למעשה, פייסבוק תאפשר לקיים ועידות מקוונות בתשלום דרך הפלטפורמה.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…