פייסבוק מציגה פיצ׳ר חדש ב-Facebook Watch

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

חשבון הטוויטר whimchic מדווח כי פייסבוק מציגה פיצ׳ר חדש עבור ה-Facebook Watch, שנקרא ״הנושאים שלך״ ויאפשר למשתמשים להתאים את פיד ה-Watch שלהם על מנת לכלול בו תוכן שמעניין אותם, מתוך רשימת קטגוריות מגוונת.

נכון לעכשיו לא יצאה על כך הודעה רשמית מפייסבוק והדיווח מגיע ממשתמשים ששמו לב להופעת הפיצ׳ר החדש באפליקציית הפייסבוק. לפי הדיווחים, כאשר נכנסו ללשונית ה-Watch באפליקציה, הופיעה על המסך הודעת פופ אפ שמסבירה על הפיצ׳ר החדש.

Facebook watch פיצ'ר חדש

 

על מנת להיכנס לפיצ׳ר, יש ללחוץ על אייקון הפרופיל בתוך לשונית ה-Watch באפליקציה. לאחר מכן ניתן יהיה לבחור בין מגוון הקטגוריות השונות  – בע״ח, אמנות ועיצוב, ספרים, אופנה וסטייל, אוכל, עסקים, חינוך, משחקים, היסטוריה ופילוסופיה, בית וגן, מוזיקה, אמנות הבמה, מדע וטכנולוגיה, ספורט, טיולים, טלווזיה וסרטים ותחבורה.

לאחר בחירה באחת הקטגוריות, יהיה על המשתמשים לבחור בנושא הספציפי שמעניין אותם, על מנת שיופיע בפיד הצפייה. לאחר בחירת הנושא, תופיע הודעת אישור, ואז יופיע הנושא תחת הכותרת Topics You Follow תחת ״הנושאים שלך״.

תחת כותרת ה-Topics You Follow, ניתן לערוך את רשימת הנושאים המופיעים ב-Watch בכל עת.

Facebook Watch פיצ'ר חדש 2

פיצ׳ר זה מתווסף לשאר הדרכים להתאים אישית את הפיד של Facebook Watch, כולל סינון לפי סוג הוידיאו (לייב/ וידיאו ועוד) ופיד ההצעות שהוסיפה פייסבוק לאחרונה.

מקור: techcrunch.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן