פייסבוק מעדכנת את המסנג'ר לאתרים ותאפשר לבעלי אתרים לשוחח עם לקוחות ללא הרשמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

העדכון החדש ב-Chat Plugin מאפשר לעסקים לפתוח בשיחה עם לקוחות באתר העסק, באמצעות תיבת פופ אפ של צ׳אט מסנג׳ר, גם אם הלקוחות אינם רשומים לפייסבוק או מסנג׳ר. לקוחות שלא רשומים לפייסבוק יופיעו כאורחים בשיחה ויוכלו להמשיך בשיחה כל עוד הם נמצאים באתר העסק, אך לא יוכלו להמשיך אותה במסנג׳ר הפרטי שלהם לאחר עזיבת האתר. שיחת הצ׳אט תסתיים כאשר הלקוח יחליט לעזוב אותה, או 24 שעות לאחר תחילתה. לא ניתן יהיה לשלוח הודעה בצ׳אט עם לקוח אורח לאחר סיומה.

אומנם השיחות ימחקו עבור הלקוח לאחר 24 שעות מתחילתן, אך בעלי העסקים יקבלו עותק של השיחה לתיבה הפרטית של חשבון העסק, שישאר שם עד שיבחרו למחוק אותו.

העדכון מגיע לאחר מספר חודשים של בדיקה מצד פייסבוק, בשיתוף פעולה עם מספר עסקים בעלי עמודים בפלטפורמה שלה.

לפי פייסבוק, עסקים שהשתמשו בפלאגין החדש דיווחו על עלייה של 45% בכמות הלקוחות שפנו אליהם בשאלות בנוגע למוצרים או השירותים שהם מספקים.

פייסבוק מסבירה כי עסקים ברחבי העולם מנסים להסתגל למצב החדש שנוצר בשל וירוס הקורונה, ולהגביר את נוכחות הרשת שלהם על מנת להגיע ליותר לקוחות. לדבריה ה-Chat Plugin הוא פתרון קל לעסקים לשוחח עם לקוחות פוטנציאלים, ע״י הטמעת המסנג׳ר ישירות באתר העסק.

פייסבוק מסנג'ר לאתרים

פייסבוק מצטטת את מנכ״ל BlendJet שאומר כי הם לקוחות שפונים אליהם בשימוש ב-Chat Plugin הם בעלי סיכוי של פי 3 או 4 לרכוש באתר וכי הפלאגין מאפשר להם לשוחח עם יותר לקוחות והם שילשו את המכירות שלהם מאז שהחלו להשתמש בו.

הטמעת הפלאגין המעודכן באתר העסק גם היא עודכנה כך שתהיה פשוטה וקלה יותר עבור המפתחים. עסקים שברשותם עמוד פייסבוק עסקי יוכלו להתקין את ה-Chat Plugin בחינם באתר שלהם דרך הגדרות עמוד הפייסבוק שלהם, או דרך חברות צד כמו WooCommerce, ManyChat ו-Haravan.

בנוסף מעדכנת פייסבוק גם את העיצוב בפלאגין שנועד לייעל את השיחות ולגרום להן להיות יותר אינטואיטיביות עבור המשתמשים, לקוחות ועסקים יחד.

מקור: messengernews.fb.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן