פייסבוק מוסיפה עוד פיצ'ר דמוי "זום" לאפליקציית המסנג'ר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

כשלושה חודשים בלבד לאחר השקת חדרי המסנג'ר, צ'אט וידאו מרובה משתתפים, פייסבוק מודיעה כי היא תאפשר לשדר את הצ'אט דרך הפייסבוק לייב לכל המעוניין דרך לינק הצטרפות יחיד, ממש כמו ב"זום".

פייסבוק מוסיפה אפשרות חדשה של שידור לייב של שיחות וידיאו המתרחשות ב-Messenger Rooms ברחבי הפלטפורמה. פיצ׳ר ה-Messenger Rooms מאפשר ניהול שיחת וידיאו בחדר צ׳אט סגור של עד 50 משתתפים, בשיחות בחדרים יכולים להשתתף גם אנשים נטולי פייסבוק שקיבלו הזמנה לקחת חלק בשיחה. החל מעכשיו ניתן יהיה לשדר את השיחה המתרחשת בחדר בלייב לעמוד הפייסבוק כך שמשתמשים נוספים יוכלו לצפות בה ולהגיב על הנאמר בה. 

 

חדר המסנג'ר של פייסבוק להשתתפות של 50 איש

 

משתמש שיוצר את החדר יוכל לשתף את השיחה המתרחשת בו בפרופיל האישי שלו, בעמוד פייסבוק או קבוצה ולהזמין משתמשים נוספים להצטרף ולצפות בו או לקחת חלק בחדר. המשתמשים יקבלו הודעה שמזמינה אותם להצטרף לחדר ויוכלו להסיר עצמם מהשיחה מתי שירצו. משתתפים שיצפו בשידור הלייב מחוץ לחדר יוכלו לצפות בתכנים ולהגיב, כמו בשידור לייב רגיל, אך לא להצטרף לחדר עצמו או לקחת חלק בשיחה. יוצר החדר יוכל לשלוט היכן ישותף השידור, מי יכול לצפות בשידור ומי מוזמן להצטרף לשיחה בחדר עצמו, להסיר משתתפים מהצפיה ולסגור אותו להצטרפות של צופים נוספים במידת הצורך.

 

לפי פייסבוק החידוש מגיע בשל עלייה בשימוש באפשרות שידורי הלייב שלה. השימוש בשידורי הלייב בפלטפורמה שלה הוכפל ביוני 2020 בהשוואה ליוני 2020, עלייה שהחלה במרץ 2020 בשל התפרצות וירוס הקורונה וההגבלות שהוטלו בעקבותיו.האפשרות החדשה היא פתרון טוב לשידור ראיונות, קבוצות דיון, אירועים כמו חתונות וכדו׳.

נכון לעכשיו האפשרות החדשה זמינה רק במספר מדינות מוגבל ויפתח בהמשך לכל המדינות בהן זמינה אפשרות ה-Messenger Rooms.

 

מקור: fb.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן