פייסבוק מבטלת את חוק ה-20% טקסט במודעות תמונה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

פייסבוק מתכוונת לבטל את חוק ה-20 אחוז שביקש בעצם מכל מי שמעלה מודעת תמונה בפייסבוק שלא להשתמש ביותר מ-20 אחוז טקסט במודעה. עד עכשיו אם הייתם מנסים להריץ מודעה בפייסבוק עם יותר מ-20 אחוז טקסט אז פייסבוק פשוט לא הייתה מאשרת אותם. 

עכשיו, על פי הדיווח של Matt Navarra, פייסבוק החליטה לבטל את החוק הזה. זה הצילום מסך שמאט שיתף מהמקורות שלו בתוך פייסבוק:



למרות שעדיין לא יצאה הודעה רשמית מפייסבוק בנושא, ניתן לראות כי הדיווח הוא אמין מאוד שכן פייסבוק גם ביטלו את ה-Text Overlay tool, כלי שאיפשר למפרסמים להעלות את הבאנר שלהם ולקבל תשובה לגבי השאלה האם הוא עומד בחוק ה-20 אחוז טקסט או לא. כאמור, הכלי הזה כבר לא קיים.

באתר של פייסבוק הם עדיין כותבים כי הם ממליצים על להשתמש במקסימום 20 אחוז טקסט במודעות התמונה שלהם אבל זה רק בגדר המלצה. אפשר לומר כי זה אחד השינויים הגדולים ביותר שפייסבוק ביצעו בשנים האחרונות בהקשר של פרסום מודעות בפלטפורמה.

אנחנו נעדכן אתכם/ן כאשר פייסבוק יצאו עם הודעה רשמית בנושא אך חשוב לציין כי המסמך של מאט הגיע ממקורות רשמיים בפייסבוק וכל הרשת מדברת על הנושא כרגע אז נראה כי הדיווח הינו אמין.

מקור: Socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן