פייסבוק מתכוונת לבטל את חוק ה-20 אחוז שביקש בעצם מכל מי שמעלה מודעת תמונה בפייסבוק שלא להשתמש ביותר מ-20 אחוז טקסט במודעה. עד עכשיו אם הייתם מנסים להריץ מודעה בפייסבוק עם יותר מ-20 אחוז טקסט אז פייסבוק פשוט לא הייתה מאשרת אותם.
עכשיו, על פי הדיווח של Matt Navarra, פייסבוק החליטה לבטל את החוק הזה. זה הצילום מסך שמאט שיתף מהמקורות שלו בתוך פייסבוק:
למרות שעדיין לא יצאה הודעה רשמית מפייסבוק בנושא, ניתן לראות כי הדיווח הוא אמין מאוד שכן פייסבוק גם ביטלו את ה-Text Overlay tool, כלי שאיפשר למפרסמים להעלות את הבאנר שלהם ולקבל תשובה לגבי השאלה האם הוא עומד בחוק ה-20 אחוז טקסט או לא. כאמור, הכלי הזה כבר לא קיים.
באתר של פייסבוק הם עדיין כותבים כי הם ממליצים על להשתמש במקסימום 20 אחוז טקסט במודעות התמונה שלהם אבל זה רק בגדר המלצה. אפשר לומר כי זה אחד השינויים הגדולים ביותר שפייסבוק ביצעו בשנים האחרונות בהקשר של פרסום מודעות בפלטפורמה.
אנחנו נעדכן אתכם/ן כאשר פייסבוק יצאו עם הודעה רשמית בנושא אך חשוב לציין כי המסמך של מאט הגיע ממקורות רשמיים בפייסבוק וכל הרשת מדברת על הנושא כרגע אז נראה כי הדיווח הינו אמין.
מקור: Socialmediatoday.com