פייסבוק בוחנת את האפשרות להוסיף דירוג לתגובות בפוסטים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק החלה בבדיקות בקבוצות נבחרות בפלטפורמה, לאפשרות חדשה של דירוג תגובות לפוסטים, ע״י בחירה בין חץ פונה מעלה או מטה. נכון לעכשיו לא יצאה הודעה רשמית על בדיקות האפשרות החדשה, והדיווח מגיע מפרסום של מאט נבארה.

האפשרות החדשה זמינה כרגע רק בפוסטים בקבוצות נבחרות ואינה זמינה עדיין לכלל המשתמשים והקבוצות.

לפי הדיווח של נבארה, אפשרות הדירוג החדשה מופיעה כאייקון של שני חצים מתחת לתגובה, כאשר לוחצים עליו נפתח חלון השואל האם התגובה מסייעת לחברי הקבוצה והמשתמש יכול לבחור האם להצביע כן (חץ פונה מעלה) או לא (חץ פונה מטה), בהתאם להעדפתו.

שמות המצביעים לא מופיעים וההצבעות למעשה מתבצעות באופן אנונימי, כך שחברי הקבוצה לא צריכים לחשוש מהצבעה. ההצבעות ישפיעו על סדר הופעת התגובות בפוסט, כך שתגובות עם מספר הצבעות חיובי גבוה יופיעו בתחילת שרשור התגובות בהתאם.

זו אינה הפעם הראשונה שפייסבוק מנסה להכניס אפשרות של דירוג תגובות בפלטפורמות שלה וכבר היו לה מספר ניסיונות כאלו במהלך השנים האחרונות, שלא צלחו.

כבר ב-2018 הצהיר אדם מוסרי, מי שהיה באותה התקופה האחראי על מחלקת הניוז פיד של פייסבוק, כי פייסבוק מעוניינת להכניס אפשרות של דירוג תגובות וציין כי הצבעה שלילית לתגובה תהיה האפשרות הקרובה ביותר לדיסלייק בפייסבוק וכי אתר רדיט הוא שגרם לפופולריות של הצבעות על תגובות כדרך להעלאת מעורבות בתוכן האתר.


מטרת האפשרות החדשה היא להדגיש תגובות שמועילות עבור חברי הקבוצה, אך רק הזמן יגיד האם משתמשים אכן ישתמשו באפשרות זו לפי הגדרתה המקורית, או יבחרו להצביע אך ורק לפי מידת ההסכמה שלהם לתגובה, מה שיצור מצב של הצבעת פופולריות ומחיקת דעות בקבוצות. ייתכן כי החברה חיכתה עם שחרור אפשרות הדירוג החדש לכלל המשתמשים עד לאחר פרסום תוצאות הבחירות בארה״ב, על מנת שלא לאפשר שימוש לרעה ע״י משתמשים שונים בפלטפורמה באפשרות החדשה על מנת להשפיע על תוצאות הבחירות.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן