פורמט מודעות מהפכני של יוטיוב עתיד להחיות את המסך הקטן

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

לפי חברת Comscore, המתמחה באנליטיקה ומדידת נתוני מדיה, כ-80% משוק ה-CTV האמריקאי, נשלט בידי 5 חברות סטרימינג (נטפליקס, יוטיוב, אמזון, הולו ודיסני). אך רק 2 חברות מתוך הרשימה תומכות במודל עסקי מבוסס פרסומות (הולו ו-יוטיוב).

כמו כן, נתח שעות הצפייה של יוטיוב מהווה כ-40% מסך כל שעות הצפייה של שירותי סטרימינג תומכי פרסומות.

יוטיוב טוענת שלפי סקר של חברת המחקרים Talk Shoppe, כ-57% מהנסקרים בארה"ב אמרו כי הם צופים ביוטיוב במסך הטלוויזיה שלהם עם בני משפחה או חברים נוספים.

מבחינת יוטיוב, הנתונים האלה תומכים בכך שפרסום ביוטיוב למסכי טלוויזיה יכול להגדיל את החשיפה של המותגים המפרסמים בפלטפורמה.

כדי למשוך יותר מפרסמים ותקציבים למערכת הפרסום שלה, יוטיוב עובדת כבר מספר שנים על שורה של כלים שיספקו למפרסמים יותר אפשרויות.

על חלק מהכלים האלו סיפרנו בטרגטת, כמו למשל שיפור אפשרויות הטרגוט, בעזרת כלים כמו ה-TV Data Reach Planner, וה-Dynamic Lineups.

כעת, יוטיוב מודיעה על פורמט מודעות חדשות שבא לתת מענה לנושא ה-Intent. בעוד שלמפרסמים יש מספיק ערוצי פרסום כדי להשיג חשיפה גבוהה, קיים קושי להניע לפעולה דרך מודעות טלוויזיה.

כדי לענות על הצורך הזה, יוטיוב משיקה פורמט אינטרקטיבי למודעות TV Screen. במוקד, מודעה המאפשרת לצופה במכשיר הטלוויזיה, לשלוח למכשיר הסמארטפון שלו מידע נוסף על המוצר או ההצעה שבפרסומות.

כמו שניתן לראות בדוגמא הבאה, לצד כפתור ה-skip יופיע כפתור נוסף עם הכיתוב "send to phone". לאחר לחיצה על הכפתור, הצופה מקבלת התראה במכשיר הסמאטרפון. כאשר הצופה נכנסת לנוטפיקציה, היא מועברת ישירות לדף נחיתה בו יש אפשרות לבצע פעולות כמו למשל רכישה של מוצר.

 

מתוך אתר גוגל

 

כמו כן, יוטיוב תראה למפרסם נתונים של ביצועי הקמפיין לרבות המרות ורכישות שהתקבלו כתוצאה מהמודעה האינטרקטיבית. ניהול הקמפיינים ותצוגת הנתונים תתבצע דרך מערכת הגוגל אדס הרגילה אליה רגילים המפרסמים.

ביוטיוב מציינים כי פורמטים אינטרקטיביים נוספים יוצגו בקרוב.

בינתיים הנכם מוזמנים לצפות בהדגמה הרשמית של גוגל לפורמט האינטרקטיבי החדש:

 

למידע נוסף אודות מוצרי הפרסום החדשים ל-CTV ביוטיוב >>> blog.youtube

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן