2020 הייתה אחת השנים המאתגרות עבור ענקיות המדיה. חרף הנפילה ברבעון ה-ראשון, נראה שמרביתן התאוששו והציגעו גידול משמעותי בהכנסות עד סוף השנה.
המרוויחות הגדולות הן אמזון עם צמיחה מטאורית בהכנסות מפרסומות (51%+) וספאנצ'אט שהציגה ביצועים דומים במדד זה (46%+).
פייסבוק שהתחילה את השנה חלש, סיימה אותה עם גידול של 21% לעומת 2019. למרות זאת, 2019 הייתה שנה מוצלחת יותר עבור פייסבוק, במהלכה ההכנסות גדלו אף ב-26% (מול 2018).
טוויטר מסיימת השנה בתור החוליה החלשה עם צמיחה של 7% בלבד, נתון שמקרב אליה מאוד את סנאפצ'אט בגודל המוחלט. בעוד שהכנסות טוויטר מפרסום ב-2020 הסתכמו בכ-3.2 מיליארד דולר, סנאפצ'אט הכניסה סכום נמוך רק במעט, 2.5 מיליארד דולר.
נעבור למעט תצוגה גרפית בלעדית לטרגטת: