ספוטיפיי מעדכנת את אפשרויות ה-Ad Studio בפלטפורמה שלה ומאפשרת מעתה גם פרסום באמצעות וידיאו.
נכון לעכשיו מודעות הוידיאו זמינות בארה״ב, קנדה ובריטניה באופן מלא ובמקומות מסוימים באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית, באופן מוגבל וניסיוני בלבד.
שירות ה-Ad Studio הוא כלי פרסום עצמאי של ספוטיפיי המאפשר למפרסמים להעלות פרסומות לפלטפורמה באופן עצמאי ופשוט, ללא צורך בעזרה של איש מקצוע בתחום. הטמעת התוכן בפלטפורמה מתבצעת תוך שעה עד 48 שעות מרגע ההעלאה והשימוש בה מעניק למפרסמים סביבה נוחה ופשוטה יותר לפרסום המותג שלהם.
ספוטיפיי מציינת כי לפי בדיקות שערכה, נראה שפרסום מותג באמצעות שילוב של פרסומות וידיאו ופרסומות אודיו בפלטפורמה הניב תוצאות טובות הרבה יותר מאשר שימוש במודעות וידיאו בלבד וכי השילוב בין המדיות מעלה את ה-ad recall וה-brand awareness בכמעט פי 2 מאשר בשימוש במודעות וידיאו בלבד.
בשונה מהשימוש בפלטפורמות אחרות בשוק, בהן המשתמשים לרוב אינם בוחרים בהפעלת הסאונד של המכשיר, השימוש בספוטיפיי מתבצע עם הסאונד של המכשיר דלוק, מה שמעניק למפרסמים הזדמנות למשוך את תשומת לב המשתמשים בקלות רבה יותר ובאמצעים מגוונים יותר.
לפי ספוטיפיי, בחודש מאי כ-50% מהמפרסמים בספוטיפיי השתמשו ב-Ad studio, עלייה של כ-11% מחודש מרץ, וכי בסביבות 25% מהרווחים שלה מפרסומות בפלטפורמה מגיעים מפרסומות וידיאו.