עם זאת ולמרות הנתונים הללו ,נכון לעכשיו מפרסמים עדיין מודדים את הצלחת השיווק בפודקאסטים באמצעים מיושנים, ממש כפי שמודדים שיווק במדיה המודפסת וכך נתונים כמו קהל היעד, מידת החשיפה וההשפעה על מאזינים לא נמדדים בכלים דיגיטליים כמו במדיות דיגיטליות אחרות ולא ניתן להסיק מהם מסקנות מועילות מספיק.
כמו כן, מאזינים רבים עדיין מורידים פרקי פודקאסטים באמצעות RSS, מה שמקשה על מדידות מדויקות.
כעת, השינוי שחל באופן הצריכה והמעבר ההדרגתי לצריכת פודקאסטים באמצעות סרטימינג ולא באמצעות הורדת התוכן, פתחו אפשרות חדשה של פרסום המבוסס על דאטה, כפי שמתבצע במדיות דיגיטליות אחרות.
למידע נוסף על מודעות הפודקאסט החדשות >>> ads.spotify.com