סנאפצ'אט רוצה להסמיך משווקים, משיקה את ה-Snap Connect

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

סנאפצ'ט מרחיבה את פלטפורמת הלימוד שלה ומוסיפה תכנית הסמכה חדשה עבור אנשי ונשות שיווק, בשם Snap Connect. התוכן בתכנית מועבר על ידי מומחי השיווק של סנאפצ'ט ונועד ללמד משווקים כיצד להשתמש בכלי הפרסום של סנאפצ'ט באופן היעיל והטוב ביותר עבור הלקוחות שלהם.

כל קורס הסמכה כולל בתוכו סדרת שיעורים נפרדת המחולקת למספר סרטונים קצרים הקשורים לקהילה, פתרונות למפרסמים, אסטרטגיה יצירתית וסיפורי הצלחה, בהתאמה לתחום בו הקורס עוסק.

לאחר הצפייה בסרטונים יש צורך לענות על מספר שאלות ולבסוף לעבור מבדק ידע סופי, על מנת לקבל את ההסמכה. אורכו של כל קורס, כולל כל השיעורים והמבחן, הוא כשעה.

הסמכת סנאפצ'אט snapchat connect

נכון לעכשיו מציעה סנאפצ'ט במסגרת התכנית שלושה קורסי הסמכה, המלמדים כיצד להשתמש בכלי הפרסום של סנאפצ'ט להשגת מטרות שונות:

  • הגברת תנועה של משתמשים לאתר או חנות המותג

  • קידום אפליקציות על מנת להעלות את כמות ההורדות שלהן

  • העלאת מודעות וכמות ההורדות למשחקי מובייל

על מנת לקחת חלק בקורסים צריך להירשם לחשבון Ads Manager של סנאפצ’ט. התכנית היא חינמית לחלוטין וסנאפצ׳ט אינה גובה תשלום עבור אף חלק מההסמכה, בשונה מפייסבוק לדוגמא, אשר גובה דמי כניסה עבור הזכות להיבחן במבחני ההסמכה בתכנית ההסמכה שהיא מציעה.

בנוסף לתכנית ה-Snap Connect, משווקים עם חשבון Ads Manager פעיל של סנאפצ'ט זכאים להשתתף גם בתכנית ההסמכה Snap Focus של סנאפצ’ט.

תכנית ה-Snap Focus הושקה ביוני השנה ונועדה ללמד אנשי ונשות שיווק את הבסיס לפרסום בסנאפצ’ט.

ה-Snap Focus היא תכנית מקיפה ורחבה יותר והתוכן בה מעמיק יותר בכל נושא בהשוואה לתכנית ה-Snap Connect החדשה.

אורך הסרטונים ב-Snap Focus נע בין 9-33 דקות והיא אינה כוללת מבחן ידע. השלמה של כל ששת הסרטונים תזכה בהסמכה של ה-Ads Manger של סנאפצ׳ט.

מקור: searchenginejournal.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן