פייסבוק מודיעה על מיזוג בין פייסבוק מסנג׳ר לאינסטגרם דיירקט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

כפי שדיווחנו בסוף חודש אוגוסט, פייסבוק מאפשרת כעת מיזוג של תיבות ההודעות של מסנג׳ר ואינסטגרם לתיבת הודעות אחת ומשותפת ומוסיפה פיצ׳רים חדשים לשימוש בהודעות. 

פייסבוק מציינת לפי בדיקותיה כי 1 מתוך 3 משתמשים באפליקציות הודעות מוצאים את השימוש במספר תיבות הודעות מבלבל וקשה למעקב, ומסבירה כי האינטגרציה החדשה נועדה להפוך את חווית ההודעות פשוטה וקלה יותר עבור המשתמשים ולאחד עבורם את השימוש בהודעות לפלטפורמה אחת.

המיזוג החדש יאפשר למשתמשים לעבור בין תיבות ההודעות של אינסטגרם ומסנג׳ר ממקום אחד, ולצפות בשיחות שנוהלו במסנג׳ר בתיבת ההודעות באינטסגרם. משתמשי האינסטגרם יוכלו לבחור האם לעדכן כרגע את האפליקציה על מנת לקבל את מיזוג התיבות, הודעות ושיחות באינסטגרם ישארו בתיבת ההודעות של האפליקציה, אך משתמשים במסנג׳ר יוכלו לשלוח הודעות למשתמשי אינסטגרם ללא צורך להוריד את האפליקציה.

בנוסף למיזוג התיבות, מוסיפה פייסבוק פיצ׳רים חדשים לשימוש במסנג׳ר ואינסטגרם. בין הפיצ׳רים החדשים:

  • מצב היעלמות (Vanish Mode) – מאפשר שליחת הודעות שנעלמות אוטומטית לאחר קריאתן, בדומה לניהול שיחות צ׳אט סודיות במסנג׳ר. 
  • ניהול ההודעות – משתמשים יוכלו להחליט אילו הודעות ברצונם לקבל בכל פלטפורמה והיכן יוצגו הבקשות להודעות. 
  • פרטיות ובטיחות – עם העדכון החדש משתמשים יוכלו לשלוט בהגדרות הפרטיות שלהם ולבחור היכן והאם יקבלו בקשות להודעות. 
  • צפיה משותפת – משתמשי אינסטגרם יוכלו להצטרף למסיבות צפיה משותפות באמצעות המסנג׳ר. 
  • החברה מציינת כי האינטגרציה החדדשה תאפשר לצפייה המשותפת ב-Watch Together תתמקד בתכנים של IGTV וב-Reels. 
  • סטיקרים סלפי – סטיקרים אנימטיביים שלדברי החברה הם שילוב בין סלפי, אימוג׳י ובומרנג. 
  • עיצוב חדש – פייסבוק מוסיפה אפשרויות צבעוניות חדשות לתיבות ההודעות. 
  • העברת תוכן – ניתן יהיה לשתף תוכן בקלות רבה יותר עם עד 5 חברים או קבוצות. 
  • דיווח וחסימה – מעתה ניתן יהיה לדווח על שיחות שלמות בנוסף להודעה בודדת באינסטגרם ולקבל הצעות לחסימת משתמשים באינסטגרם ומסנג׳ר. 
  • התאמה אישית של אימוג׳י – מאפשרת למשתמשים להגיב להודעות עם אימוג׳י בהתאמה אישית.

בעבר כבר נאמר כי מטרתה של פייסבוק בסופו של דבר היא איחוד תיבות ההודעות של מסנג׳ר, אינסטגרם ו-וואטסאפ, כך שמשתמשים יוכלו לשלוח הודעות לכל אחת מהפלטפורמות ממקום אחד, מבלי הצורך להחליף תיבת הודעות. לפי פייסבוק, החברה מתמקדת כרגע במיזוג של הודעות באינסטגרם ובפייסבוק בלבד, אך במקביל בודקת דרכים להוספת שיחות הוואטסאפ למיזוג. נכון לעכשיו החברה משאירה את אפליקצית הוואטסאפ נפרדת, כפי שהייתה עד עכשיו.

מקור: about.fb.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן