לאחר פתיחת שנה פושרת מבחינת עדכונים, פייסבוק מפציצה עם חידושים ופיצ'רים במערכת הפרסום. לא פחות מ-6 עדכונים צפויים להיכנס עד סוף החודש, חלקם כבר שוחררו. העדכונים החשובים יותר יהיו:
האפשרות לשמור על מידת המעורבות (לייקים, תגובות, שיתופים) בעת שכפול מודעה מקורית למספר העתקים.
האפשרות למסד מערכת יחסים של לקוח – סוכנות בתוך הביזנס מנג'ר. כלומר, אם אתם מריצים קמפיינים בעבור לקוחות תוכלו לדווח על כך לפייסבוק. במקרה זה גם הלקוח וגם הסוכנות צריכות להיות רשומות לביזנס מנג'ר.
וכן, תצוגת חדשה לניתוח ביצועי קמפיין וידאו תראה את אחוזי הצפייה בשלבים שונים של הוידאו.
מקור: facebook.com